Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
1. Work with dictionaries 2. Geomorphic processes 3. Geomorphic processes - presentations from students 4. River landscapes and hydrology 5. River landscapes and hydrology - presentations from students 6. Coastal landscapes 7. Coastal landscapes - presentations from students 8. Weather and climate 9. Weather and climate - presentations from students 10. Tectonic activity 11. Tectonic activity - presentations from students
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
|
Výstupy z učení
|
Cílem předmětu VCJ/ATPZ1 je rozvoj anglické slovní zásoby pro zeměpis (v MS Teams v Souborech oddíly "Lessons" a "Vocabulary") a rozvoj ústního projevu v anglickém jazyce při krátkých výstupech. Pro tyto samostatné výstupy si studenti vybírají z návrhů prezentací na ZS (v Souborech MS Teams) a téma zpracují formou interaktivní prezentace nebo formou diskuze nebo formou "micro-teaching" nebo formou herní aktivity. Předmět rozvíjí jazykové dovednosti na úrovni B2.
Získání znalostí jazyka pro konkrétní oblast vědy na úrovni B2 dle Společného evropského referenčního rámce.
|
Předpoklady
|
Minimální jazyková úroveň B1+ podle Evropského referenčního rámce pro jazyky.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Ústní zkouška, Písemná zkouška
K úspěšnému splnění předmětu je student povinen v průběhu semestru úspěšně absolvovat tři 10-minutové výstupy, které jsou ohodnoceny známkou a splnit zápočtový test na minimálně 70%. Zápočtový test má tři části: poslech, čtení s porozuměním a test slovní zásoby. Jsou povoleny maximálně 2 absence ve výuce za semestr.
|
Doporučená literatura
|
-
Hancock, J.; Bilham-Boult, A. Revise GCSE Geography.
-
Maliňák, T. Anglická terminologie a prezentace - zeměpis.
-
Redman,S. English Vocabulary in Use pre-intermediate &intermediate. Cambridge University Press, 1997..
|