Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
1. Seznámení se systémem Android na úrovni tvůrce aplikací. a. Architektura, rozhraní. b. Možnosti hardware. 2. Interaktivní blokový jazyk App Inventor. a. Vizuální návrh aplikace. b. Obsluha událostí. c. Interakce aplikace s okolím. 3. Vývojové prostředí Android Studio a. Stručný úvod do jazyka Java. b. Vizuální návrh a obslužný kód. c. Databáze SQLite. 4. Export aplikace do Google Play.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 26 hodin za semestr
- Semestrální práce
- 8 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
Seznámit studenty s možnostmi tvorby aplikací pro operační systém Android a získání základní dovednosti v této oblasti.
Předmět zaměřený na získání znalostí.
|
Předpoklady
|
Zkušenost s programováním v libovolném programovacím jazyce.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Seminární práce
- Vypracování průběžně ukládaných domácích úkolů. - Základní orientace v problematice + závěrečná samostatná práce (kolokvium).
|
Doporučená literatura
|
-
Vávrů, J., Ujbányai, M. (2013). Programujeme pro Android. Grada, Praha.
-
Wolber, D. a kol. (2014). App Inventor. Computer Press, Brno.
|