Název předmětu | Španělský jazyk 4 |
---|---|
Kód předmětu | MRS/SP4 |
Organizační forma výuky | Cvičení |
Úroveň předmětu | Bakalářský |
Rok studia | nespecifikován |
Semestr | Letní |
Počet ECTS kreditů | 3 |
Vyučovací jazyk | Čeština |
Statut předmětu | nespecifikováno |
Způsob výuky | Kontaktní |
Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
Doporučené volitelné součásti programu | Není |
Vyučující |
---|
|
Obsah předmětu |
Komunikativní dovednosti: Vyprávění, životopis, inzeráty, kultura, mezilidské vztahy, instrukce, recepty, jídlo, popis cesty, dopravní nehoda, doprava, cestování, novinový článek, zpráva, u lékaře, zdraví, turistika, školství, práce, společenský život. Prezentace a diskuze na temata vybraná studenty: humanitární pomoc, řešení konfliktů, problematika ekologie, trvale udržitelného rozvoje, vzdělávání. Psaní formálních dopisů, inzerátů, esejí.Gramatika: Podmiňovací způsob, estar, llevar + gerundium, estar/ser, neosobní vazby, subjunktiv prézenta, podmiňovací způsob, předminulý čas, nepřímá řeč, předbudoucí čas, vazby "espero que", "cuando", neosobní vazby, vedlejší věty vztažné, subjunktiv minulý. Nepřímá řeč, rozdíl "cual - qué", subjuntiv imperfekta a plusquamperfekta, vedlejší věty časové, podmínkové, opakování nepřízvučných zájmen, složené souvětí, opakování systému španělských časů.
|
Studijní aktivity a metody výuky |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Výstupy z učení |
Cílem předmětu je vybudovat komunikativní dovednosti ve španělském jazyce
Využít dovednosti, slovní zásobu a gramatiku v běžné konverzaci. |
Předpoklady |
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria |
Písemná zkouška, Analýza výkonů studenta
Zápočet v rozsahu probírané látky |
Doporučená literatura |
|
Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr |
---|