Vyučující
|
-
Dokládalová Petra, Mgr.
-
Jurášová Lucie, Mgr.
|
Obsah předmětu
|
Komunikativní dovednosti: Život v minulosti a v současnosti, formální a neformální telefonní rozhovor, plány do budoucnosti, vyprávění, geografické údaje, instrukce, sporty, životopis. Prezentace na temata vybraná studenty (reálie Španělska, země Latinské Ameriky apod.). Gramatika: Jednoduchý minulý čas, předpřítomný čas, participium, předložky (en, a, desde, entre, hasta), neurčitá zájmena a přídavná jména, přirovnání, budoucí čas, zápor ve šp. větě, imperfektum, postavení nepřízvučných zájmen, neosobní vazby, např. hay que + inf., srovnávání.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
|
Výstupy z učení
|
Cílem předmětu je vybudovat komunikativní dovednosti ve španělském jazyce
Využít dovednosti, slovní zásobu a gramatiku v běžné konverzaci.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Písemná zkouška, Rozbor jazykového projevu studenta
zkouška v rozsahu probírané látky
|
Doporučená literatura
|
-
Castro, F., Marín, F., Morales, R., Rosa, S. (2004). Nuevo VEN 1. Edelsa.
-
Krbcová, M. (1999). Ejercicios y soluciones. Fraus, 1999.. Plzeň: Fraus.
|