Vyučující
|
-
Schlossarek Martin, Mgr. Ph.D.
-
Suchá Lenka, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Předmět je primárně zaměřen na rozvoj měkkých dovedností, kterým zaměstnavatelé přikládají stále větší důraz při výběru svých zaměstnanců. Z měkkých dovedností bude kladen důraz především na komunikaci, logickou argumentaci, asertivitu a týmovou spolupráci. Kromě měkkých dovedností se bude předmět zabývat i aktuálními tématy z oblasti rozvojových studií a globálních problémů. Na každém semináři bude promítán dokumentární film a po filmu budou studenti o dané problematice diskutovat, simulovat scénáře a hrát týmové hry. Filmy budou promítány především v anglickém jazyce s anglickými titulky.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Projekce (statická, dynamická), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Výstupy z učení
|
Cílem předmětu je rozvíjet tzv. měkké dovednosti studentů, zejména kritické a analytické uvažování, diskuzní a argumentační dovednosti.
Po dokončení předmětu by studenti měli být schopni logicky argumentovat a nahlížet na různá témata z více pohledů.
|
Předpoklady
|
Komunikativní znalost anglického jazyka na úrovni alespoň na úrovni B1.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Esej
Písemná (klasická) esej v rozsahu 3-5 normostran čistého textu a účast na min. 80 % seminářů. Aktivní účast v hodinách. Obsahové a formální náležitosti eseje v souladu s instrukcemi vyučujícího.
|
Doporučená literatura
|
|