Předmět: Vývoj aplikací v Unreal Engine 1

» Seznam fakult » PRF » KMI
Název předmětu Vývoj aplikací v Unreal Engine 1
Kód předmětu KMI/UNRE2
Organizační forma výuky Seminář
Úroveň předmětu Magisterský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní
Počet ECTS kreditů 3
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu Povinně-volitelný
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Juráň Jan, Mgr.
  • Outrata Jan, doc. Mgr. Ph.D.
Obsah předmětu
Kurz zaměřený na vývoj aplikací (ne nutně her) v Unreal Engine 5.6 pomocí jazyka C++ a navazuje na předmět UNRE1. Studenti si osvojí převod logiky z Blueprintů do C++, tvorbu a strukturování vlastních pluginů, práci s daty a vícevláknové zpracování pro optimalizaci výkonu. Požadována je znalost C++ a znalost na úrovni absolvování UNRE1.

Studijní aktivity a metody výuky
nespecifikováno
Výstupy z učení
Cílem předmětu je poskytnout studentům praktické znalosti v oblasti vývoje aplikací založených na Unreal Engine.

Předpoklady
nespecifikováno

Hodnoticí metody a kritéria
nespecifikováno
Doporučená literatura


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr
Fakulta: Přírodovědecká fakulta Studijní plán (Verze): Aplikovaná informatika - specializace Vývoj software (2024) Kategorie: Informatické obory 2 Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Zimní
Fakulta: Přírodovědecká fakulta Studijní plán (Verze): Aplikovaná informatika - specializace Počítačové systémy a technologie (2024) Kategorie: Informatické obory 2 Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Zimní