Within this course, the student completes a continuous three-week teaching practice at a chosen secondary school, where he / she is involved in his / her normal work duties under the guidance of a training teacher. During practice, the student is acquainted with the school environment, teacher's documentation, takes part in the set number of lectures of the teacher and then implements the prescribed number of lessons from geology.
|
-
Auger, M., T. - Boucharlat, Ch. (2005). Učitel a problémový žák. Praha.
-
Bělecký, Z. - Kaprálek, K. (2004). Jak napsat a používat individuální vzdělávací program. Praha.
-
Cangelosi, J., S. (1994). Strategie řízení třídy. Praha.
-
Čapek, R. (2002). Pedagogická praxe pro studenty. (Alternativní vyučovací hodiny teoreticky i prakticky.). Hradec Králové.
-
Filová, H. (1999). Budoucí učitelé na souvislé praxi aneb rukověť cvičného učitele. Brno.
-
Janík, T. (2002). Úloha fakultního cvičného učitele a fakultní cvičné školyv přípravě budoucího učitele. Brno.
-
Klapal, V. (2006). Pedagogická praxe. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci.
-
Kolektiv autorů. (2005). Efektivní učení ve škole. Praha.
-
kolektiv autorů. (2007). Rámcový vzdělávací program pro gymnázia. Praha: VÚP.
-
kolektiv autorů. (2005). Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání. Praha: VÚP.
-
Kyriacou, Ch. (2004). Klíčové dovednosti učitele. Praha.
-
Meyer E.F, Falkner N., Sooriamurthi R., Michalewicz Z. (2014). Guide to Teaching Puzzle-based Learning. Springer.
-
Pasch, M. (1998). Od vzdělávacího programu k vyučovací hodině. Praha.
-
Podlahová, L. (1998). Pedagogická praxe. (Průvodce pro současné studenty a budoucí učitele). Olomouc.
-
Roubal P. (2005). etodická příručka - Informatika a výpočetní technika pro střední školy. Computer Press.
-
Rys, S. (1979). Příprava učitele na vyučování. Praha.
-
Skalková, J. (1995). Za novou kvalitu vyučování. Brno.
-
Slavík, J. (1999). Hodnocení v současné škole - východiska a nové metody pro praxi. Praha.
-
Stuchlíková, I. - Prokešová, L. (2007). Zvládání emočních problémů školáků. Praha.
-
Švec, C. - Fialová, H. - Šimoník, O. (1996). Praktikum didaktických dovedností. Brno.
-
Švec, V. (1999). Pedagogická příprava budoucích učitelů: Problémy a inspirace. Brno.
-
Švec, V. (2005). Pedagogické znalosti učitele: teorie a praxe. Praha.
-
Tomková, A. (2012). Rámec profesních kvalit učitele. Hodnotící a sebehodnotící arch. Praha.
-
Zelinková, O. (2011). Pedagogická diagnostika a individuální vzdělávací program: [nástroje pro prevenci, nápravu a integraci]. Praha: Portál.
|