Vyučující
|
-
Chvátal Roman, Mgr.
-
Holubová Renata, RNDr. CSc.
|
Obsah předmětu
|
Analýza kurikulárních dokumentů Didaktická analýza obsahu RVP ZV a RVP G (oblast Člověk a příroda) Průřezová témata v RVP Podmínky integrované výuky na ZŠ a SŠ Integrovaná tematická/projektová výuka Integrovaný vyučovací předmět Rozbor tematických celků
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Demonstrace, Aktivizující práce ve skupinách
|
Výstupy z učení
|
Student na základě didaktické analýzy kurikula definuje duplicitní a interdisciplinární oblasti učiva v přírodovědných předmětech a popisuje podmínky integrované výuky na základní a střední škole. Charakterizuje průřezová témata a řadí je do výuky. Na základě získaných znalostí a dovedností připravuje výstupy ve formě vzorového kurikula nebo pedagogické přípravy pro integrovanou výuku.
Předmět zaměřený na získání znalostí Schopnost definovat hlavní pojmy a popsat hlavní přístupy Řešení modelových problémů na základě teoretické znalosti Aktivní přístup ke spolupráci
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta
Aktivní účast na semináři, příprava výstupů
|
Doporučená literatura
|
-
Existing textbooks of physics, chemistry, biology, geography for the basic school and for the secondary school.
-
Newly elaborated study materials (web pages of the Department of Experimental Physics, December 2006).
-
Textbooks of PAETEC, CORNELSEN publishers.
|