Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
1) Představení studentů, motivace ke studiu 2) Systém studia na PřF UP, rozdělení kateder a pracovišť 3) Prezentace jednotlivých pracovišť I 4) Prezentace jednotlivých pracovišť II 5) Prezentace jednotlivých pracovišť III 6) Prezentace jednotlivých pracovišť IV 7) Shrnutí prezentací pracovišť 8) Jak správně prezentovat data - pravidla při vytváření posterů, zadání témat na závěrečnou poster-session 9) Poster-session s diskuzí nad jednotlivými postery I 10) Poster-session s diskuzí nad jednotlivými postery II 11) Poster-session s diskuzí nad jednotlivými postery III 12) Zpětná vazba od studentů na uběhlý semestr Studenti buď individuálně, nebo v menších skupinkách připraví poster k vybranému tématu z oblasti biochemie, biotechnologie nebo genového inženýrství. Během 3 seminářů v závěru semestru postery představí vyučující a kolegům. Kontrola a evaluace bude probíhat formou diskuze nad posterem.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
|
Výstupy z učení
|
Cílem semináře je seznámit nově příchozí studenty se strukturou CRH a se studiem na PřF UP. Představit jednotlivá pracoviště, motivovat studenty k předběžnému výběru budoucího zaměření.
Sdružovat informace, interpretovat data, řešit problémy, referovat o novinkách v biotechnologii
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Seminární práce
Povinná účast na seminářích (povolená absence 2 hodiny/semestr). Prezentace plakátového sdělení buď v Čj, nebo Aj na konci semestru.
|
Doporučená literatura
|
-
Internetové stránky Centra Regionu Haná.
-
Internetové stránky PřF UP.
-
Power-pointové prezentace připravené k jednotlivým seminářům.
-
Block, SM. (1996). Do's and don'ts of poster presentation. Elsevier, B.V.
-
Erren, TC. and Bourne, PE. (2007). Ten simple rules for a good poster presentation. San Francisco, CA, USA.
-
Hardicre, J., Devitt, P., Coad, J. (2007). Ten steps to successful poster presentation. MAG Library, London, UK, British Journal of Nursing.
|