| Název předmětu | Počítačová grafika |
|---|---|
| Kód předmětu | KAG/XPG |
| Organizační forma výuky | Seminář |
| Úroveň předmětu | Magisterský |
| Rok studia | nespecifikován |
| Semestr | Letní |
| Počet ECTS kreditů | 4 |
| Vyučovací jazyk | Čeština |
| Statut předmětu | nespecifikováno |
| Způsob výuky | Kontaktní |
| Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
| Doporučené volitelné součásti programu | Není |
| Vyučující |
|---|
|
| Obsah předmětu |
|
3D modelovací program Blender: - uživatelské rozhraní - orientace v prostoru - klávesnice a myš - kamera, vrstvy - tělesa, křivky a plochy - transformace a úprava objektů - osvětlení - materiály - pozadí scény
|
| Studijní aktivity a metody výuky |
| Přednášení, Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Výstupy z učení |
|
Zvládnutí programu Blender.
Aplikace poznatků Aplikace znalostí vytváření a úpravy prostorových modelů na počítačích. |
| Předpoklady |
|
nespecifikováno
|
| Hodnoticí metody a kritéria |
|
Analýza výkonů studenta
Vytvoření prostorové scény. |
| Doporučená literatura |
|
| Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
| Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr |
|---|