Název předmětu | Počítačová grafika |
---|---|
Kód předmětu | KAG/XPG |
Organizační forma výuky | Seminář |
Úroveň předmětu | Magisterský |
Rok studia | nespecifikován |
Semestr | Letní |
Počet ECTS kreditů | 4 |
Vyučovací jazyk | Čeština |
Statut předmětu | nespecifikováno |
Způsob výuky | Kontaktní |
Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
Doporučené volitelné součásti programu | Není |
Vyučující |
---|
|
Obsah předmětu |
3D modelovací program Blender: - uživatelské rozhraní - orientace v prostoru - klávesnice a myš - kamera, vrstvy - tělesa, křivky a plochy - transformace a úprava objektů - osvětlení - materiály - pozadí scény
|
Studijní aktivity a metody výuky |
Přednášení, Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Výstupy z učení |
Zvládnutí programu Blender.
Aplikace poznatků Aplikace znalostí vytváření a úpravy prostorových modelů na počítačích. |
Předpoklady |
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria |
Analýza výkonů studenta
Vytvoření prostorové scény. |
Doporučená literatura |
|
Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr |
---|