| Název předmětu | Teacher observation practice- mathematics |
|---|---|
| Kód předmětu | KAG/SNPMA |
| Organizační forma výuky | Cvičení |
| Úroveň předmětu | Magisterský |
| Rok studia | nespecifikován |
| Semestr | Zimní a letní |
| Počet ECTS kreditů | 1 |
| Vyučovací jazyk | Angličtina |
| Statut předmětu | nespecifikováno |
| Způsob výuky | Kontaktní |
| Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
| Doporučené volitelné součásti programu | Není |
| Dostupnost předmětu | Předmět je nabízen přijíždějícím studentům |
| Vyučující |
|---|
|
| Obsah předmětu |
|
Společná náslechovápraxe.
|
| Studijní aktivity a metody výuky |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Výstupy z učení |
|
Praktické seznámení studentů učitelství s různými typy škol a způsoby výuky jejich aprobačních předmětů.
Zkušenosti s prací se žáky na různých typech škol. |
| Předpoklady |
|
Absolvování náslechů na různých typech škol.
|
| Hodnoticí metody a kritéria |
|
Rozhovor
Dvoufázový model reflexe. První fáze - rozbor s daným vyučujícím; druhá fáze - hromadná reflexe vedená oborovým didaktikem. |
| Doporučená literatura |
|
| Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
| Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr |
|---|