-
http://cpp.upol.cz.
-
http://esfmoduly.upol.cz.
-
http://esfmoduly.upol.cz.
-
(1998). Názvy a značky školské matematiky. SPN Praha.
-
(1981). Slovník školské matematiky. SPN Praha.
-
Učebnice, sbírky úloh, RVP ZV, RVP G, časopisy DM (Matematika, fyzika, informatika, Učitel matematiky, Rozhledy matematicko - fyzikální, Pokroky matematiky, fyziky a astronomie, atd.).
-
Blažková R. a kol. (2011). Kapitoly z didaktiky matematiky. MU Brno.
-
FISHER, R. (1997). Učíme děti myslet a učit se. Praha.
-
Freudental, H. (1973). Mathematics and educational tasks. Dordrecht.
-
Fulier, J., Šedivý, O. (2001). Motivácia a tvorivosť vo vyučovaní matematiky. UKF Nitra.
-
Hejný, M. a kol. (2004). 25 kapitol z didaktiky matematiky. UK Praha.
-
Hejný, M., Michlacová, A. (2001). Skúmanie matematického resitelského postupu. MC Bratislava.
-
Hejný, M., Stehlíková, N. (1999). Číselné představy dětí. Praha.
-
Hejný M. (1990). Teória vyučovania matematiky 2. SPN Bratislava.
-
Holt, J. Jak se děti učí. Praha: Strom, 1995.
-
HOLT, J. (1994). Proč děti neprospívají. Praha: Strom.
-
Chodorová, M., Hrubý, D. (2009). Příručka pro začínající učitele matematiky. Trifox Šumperk.
-
Krpec, R. a kol. (2006). Didaktika matematiky pro SŠ. OU Ostrava.
-
Krpec. R. a kol. (2006). Trénink matematiky pro SŠ. OU Ostrava.
-
Krygowska, S. Z. (2005). Zarys dydaktyka matematyky: Teoria i zastosowania w mateamtyce szkolnej. WSIO Warszawa.
-
Molnár, J. (2009). Rozvíjení prostorové představivosti (nejen) ve vyučování matematice. UP Olomouc.
-
Novák, B. (1999). Matematika III. Několik kapitol z didaktiky matematiky. Olomouc.
-
NOVOTNÁ, J. (2000). Analýza řešení slovních úloh. . Praha : UK.
-
Plocki, A., Tlustý, P. (2007). Pravděpodobnost a statistika pro začátečníky a mírně pokročilé. Praha.
-
Polák, J. (2014). Didaktika matematiky. Jak učit matematiku zajímavě a užitečně. III. Část Historie matematiky pro učitele.. Plzeň, Fraus.
-
Polák, J. (2014). Didaktika matematiky: Jak učite matematiku zajímavě a užitečně. Fraus Plzeň.
-
Polák, J. (2016). Ja učit matematiku zajímvě a užitečně. II. část Obecná didaktika matematiky.. Plzeň, Fraus.
-
Sedláčková J. (1993). Rozvíjení myšlení žáků ve vyučování matematice. UP Olomouc.
-
Švrček, J. (2019). Systems of equations and methods of their solving. UP v Olomouci.
-
Švrček, J. (2019). Úvod do kombinatoriky. UP v Olomouci.
-
Ulovec, A., Molnár, J. (2014). Motivating and exciting methods in matehmatics and science. Glosary of terms. UP Olomouc.
-
Voráčová, Š. a kol. (2012). Atlas geometrie: Geometrie grísná a užitečná. Academia Praha.
|