Vyučující
|
-
Losík Jan, Mgr. Ph.D.
-
Kostkan Vlastimil, RNDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Dlouhodobá praxe je práce na odborném pracovišti ochrany přírody o délce tří měsíců (60 pracovních dnů). Za takto dlouhý čas nejen že student pronikne do problematiky pracoviště, ale po počátečním zaškolení se stane jeho efektivní součástí a může být pověřen řešením samostatných úkolů. Takto pojatá praxe "vrátí" pracovišti čas investovaný do zaškolení praktikanta, studentovi přinese kvalitní informaci o způsobu práce navštíveného pracoviště a o řešených problémech. Zároveň dlouhodobá praxe může pro obě strany dobře posloužit jako vhodná příprava a vzájemné "poznání" při pozdějším hledání prvního zaměstnání/zaměstnávání absolventů.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Nácvik pohybových a pracovních dovedností, Pracovní činnosti (dílny), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Výstupy z učení
|
Cílem je poskytnout studentům informace z dané oblasti v rozsahu uvedeném v sylabu.
Základním cílem dlouhodobé praxe je, aby si student osvojil si pracovní návyky nezbytné s prací na vybraném pracovišti a učil se samostatně řešit svěřené úkoly v rámci týmu. Rovněž, v případě že se student bude ucházet po skončení studia o pracovní pozici na obdobném pracovišti, dlouhodobá praxe usnadní jeho nástup a zapracování se.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Rozhovor, Systematické pozorování studenta, Hospitace
Zorientovat se na pracovišti, poznat jeho základní řešené úkoly a aktivně se zapojit do některého z řešených úkolů a samostatně zpracovat úkol nebo část úkolů, kterým bude pověřen vedoucím pracoviště nebo pracovníkem pověřením metodickým vedením studenta.
|
Doporučená literatura
|
|