Název předmětu | Marketing |
---|---|
Kód předmětu | KPO/NMARK |
Organizační forma výuky | Seminář |
Úroveň předmětu | Magisterský |
Rok studia | nespecifikován |
Četnost výuky | letní semestr |
Semestr | Letní |
Počet ECTS kreditů | 2 |
Vyučovací jazyk | Angličtina |
Statut předmětu | Povinně-volitelný |
Způsob výuky | Kontaktní |
Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
Doporučené volitelné součásti programu | Není |
Vyučující |
---|
|
Obsah předmětu |
1. Co je to marketing, a co a proč by měl právník vědět 2. Funkce marketingu a jeho pozice v rámci firmy, společnosti, ekonomiky. 3. Cíle marketingu 4. Jednotlivé složky marketingového mixu a jejich konkrétní aplikace 5. Co je to marketingový plán a jak na něj 6. Příklady marketingových plánů, tvorba a vlastního marketingového plánu
|
Studijní aktivity a metody výuky |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
Výstupy z učení |
Cílem předmětu je poskytnout studentům možnost základní orientace v problematice marketingu a jeho aspektech a spojitostech a zároveň rozšířit slovní zásobu v oblasti anglického jazyka o tuto často skloňovanou a diskutovanou ekonomickou disciplínu. Předmět předpokládá aktivní participaci studentů a velký zájem, jak o anglický jazyk, tak o oblast marketing a jeho jednotlivých subdisciplín.
Absolvování kurzu pomůže studentovi jak upevnit stávající tak především rozšířit znalosti v oblasti odborné angličtiny s důrazem na vlastní vyjadřovací schopnosti, schopnost diskuse nad problematikou marketingu a především získat pozitivní přístup k prezentaci vlastních názorů a postojů v anglickém jazyce. Dále se dozví o možnostech moderního marketing a bude mít možnost studovat marketingové strategie současných ekonomických gigantů působících v rozlišných sférách podnikání. Bude schopen diskutovat nad možnostmi marketing dneška a stvořit vlastní marketingovou strategii. |
Předpoklady |
Absolvování tohoto předmětu není podmíněno absolvováním některého jiného předmětu.
|
Hodnoticí metody a kritéria |
Analýza výkonů studenta
1. Účast na seminářích v rozsahu minimálně 7/13 2. Aktivní participace v seminářích, prezentace a obhajoba vlastních názorů 3. Vlastní prezentace zvolené problematiky z oblasti marketingu - upřesnění volby tématu, vlastní téma včetně slovní zásoby, diskuse k tématu |
Doporučená literatura |
|
Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr | |
---|---|---|---|---|
Fakulta: Právnická fakulta | Studijní plán (Verze): Právo a právní věda (2010X) | Kategorie: Právo, právní a veřejnosprávní činnost | 4 | Doporučený ročník:4, Doporučený semestr: Letní |
Fakulta: Právnická fakulta | Studijní plán (Verze): Právo (2010) | Kategorie: Právo, právní a veřejnosprávní činnost | 3 | Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: Letní |
Fakulta: Právnická fakulta | Studijní plán (Verze): Právo a právní věda (2010X) | Kategorie: Právo, právní a veřejnosprávní činnost | 3 | Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: Letní |
Fakulta: Právnická fakulta | Studijní plán (Verze): Právo (2010) | Kategorie: Právo, právní a veřejnosprávní činnost | 4 | Doporučený ročník:4, Doporučený semestr: Letní |
Fakulta: Právnická fakulta | Studijní plán (Verze): Právo (2010) | Kategorie: Právo, právní a veřejnosprávní činnost | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Letní |
Fakulta: Právnická fakulta | Studijní plán (Verze): Právo a právní věda (2010X) | Kategorie: Právo, právní a veřejnosprávní činnost | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Letní |