Vyučující
|
-
Bellová Jana, Ing. Ph.D.
-
Filipec Ondřej, Mgr. et Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
1. Co je to marketing, a co a proč by měl právník vědět 2. Funkce marketingu a jeho pozice v rámci firmy, společnosti, ekonomiky. 3. Cíle marketingu 4. Jednotlivé složky marketingového mixu a jejich konkrétní aplikace 5. Co je to marketingový plán a jak na něj 6. Příklady marketingových plánů, tvorba a vlastního marketingového plánu
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž)
|
Výstupy z učení
|
Cílem předmětu je poskytnout studentům možnost základní orientace v problematice marketingu a jeho aspektech a spojitostech a zároveň rozšířit slovní zásobu v oblasti anglického jazyka o tuto často skloňovanou a diskutovanou ekonomickou disciplínu. Předmět předpokládá aktivní participaci studentů a velký zájem, jak o anglický jazyk, tak o oblast marketing a jeho jednotlivých subdisciplín.
Absolvování kurzu pomůže studentovi jak upevnit stávající tak především rozšířit znalosti v oblasti odborné angličtiny s důrazem na vlastní vyjadřovací schopnosti, schopnost diskuse nad problematikou marketingu a především získat pozitivní přístup k prezentaci vlastních názorů a postojů v anglickém jazyce. Dále se dozví o možnostech moderního marketing a bude mít možnost studovat marketingové strategie současných ekonomických gigantů působících v rozlišných sférách podnikání. Bude schopen diskutovat nad možnostmi marketing dneška a stvořit vlastní marketingovou strategii.
|
Předpoklady
|
Absolvování tohoto předmětu není podmíněno absolvováním některého jiného předmětu.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta
1. Účast na seminářích v rozsahu minimálně 7/13 2. Aktivní participace v seminářích, prezentace a obhajoba vlastních názorů 3. Vlastní prezentace zvolené problematiky z oblasti marketingu - upřesnění volby tématu, vlastní téma včetně slovní zásoby, diskuse k tématu
|
Doporučená literatura
|
-
Časopisy: Marketing a media; Trend marketing; Marketing a komunikace.
-
Internetové zdroje: http://www.m-journal.cz; www.targetmarketingmag.com; www.guardian.co.uk ? Media.
-
Kotler, P., Keller, K.,J. (2012). Marketing management. Grada publishing.
-
Mortimer, R. (2012). Marketing for dummies. 3rd UK Edition edition. John Wiley & Sons.
-
Nirmalya, K. (2008). Marketing jako stragtegie vedoucí k úspěchu. Grada.
|