unspecified
BASS?E GJELSVIK, B. E., SYRE, L. (2016). The Bobath concept in adult neurology. second edition. Stuttgart New York Delhi Rio de Janeiro: Thieme. Complementary medicine. ISBN 978-3-13-161772-9. BORZENKO, N., MIZEROVÁ, V., PETREKOVÁ, K., SKARKOVÁ, P. (2021). Léčebná výživa a postupy nutriční péče v praxi: studijní opora. B.m.: Ostravská univerzita. ISBN 978-80-7599-236-9. BRAUNER, R. (2019). Možnosti rehabilitace u dětí a dospělých. ISBN 978-80-7013-600-3. BUNDY, A. C., LANE, S. (2020). Sensory integration: theory and practice. Third edition. Philadelphia: F.A. Davis. ISBN 978-0-8036-4606-3. ČERVENKOVÁ, D., JUZOVÁ, L., CHMELOVÁ, I. (2016). Handling. Ostrava: Fakultní nemocnice Ostrava. ISBN 978-80-88159-40-7. CHMELOVÁ, I., (2011). Bobath koncept v pediatrické praxi. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě. ISBN 978-80-7368-833-2. DREEBEN, O. (2010). Patient education in rehabilitation. Sudbury, Mass: Jones and Bartlett Publishers. ISBN 978-0-7637-5544-7. DŽAMBASOV, P., DOSTÁL, J., KOTÍKOVÁ, J., RÜCKER, R. (2017). Screening podmínek pracovní, léčebné, sociální a pedagogické rehabilitace v ČR. ISBN 978-80-7416-305-0. FINE, A. H., ed., (2019). Handbook on animal-assisted therapy: foundations and guidelines for animal-assisted interventions. Fifth edition. London; Amsterdam: Elsevier/Academic Press. ISBN 978-0-12-815395-6. HASKINS, E. C., K. D. CICERONE, L. E. TREXLER, (2012). Cognitive rehabilitation manual: translating evidence-based recommendations into practice. First edition. Reston, Virginia: ACRM Publishing. ISBN 978-0-615-53887-7. HALADOVÁ, E., NECHVÁTALOVÁ, L. (2010). Vyšetřovací metody hybného systému. Brno: Národní centrum ošetřovatelství a nelékařských zdravotnických oborů. ISBN 978-80-7013-516-7. JANDA, V. (2004). Svalové funkční testy. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-0722-8. KALISKO, O., JEZKOVÁ, A. (2019). Metody kinezioterapie I: učební text. ISBN 978-80-7561-212-0. KITTEL, A. (1999). Myofunkční terapie. Praha: Grada. ISBN 978-80-7169-619-3. KOLÁŘ, P. (2009). Rehabilitace v klinické praxi. Praha: Galén. ISBN 978-80-7262-657-1. KRSEK, P., LEBL, J., CERNÝ, P., DOUSOVÁ, T., KOLÁŘ, P., KRAUS, J., KYNCL, M., LIBÝ, P., ROŽENKOVÁ, K., SCHEJBALOVÁ, A., SOUCEK, O., VYHNÁLKOVÁ, E., ZOBAN, P. (2020). Dětská mozková obrna: mezioborový přístup: motolské pediatrické semináře 7. ISBN 978-80-7492-476-7. MÁČEK, M., RADVANSKÝ, J. (2011). Fyziologie a klinické aspekty pohybové aktivity. ISBN 978-80-7262-695-3. MALÁ, K., KREJČÍŘOVÁ, D., ORTMANNOVÁ, H., JAHNOVÁ, H., PASTUCHOVÁ, M., KVARDOVÁ, M., DURECH, O. (2021). Vybrané kapitoly z dětské klinické psychologie v kazuistikách. ISBN 978-80-87023-55-6. MAREČKOVÁ, J., KLUGAROVÁ, J., KLUGAR, M a kol. (2015). Evidence-Based Health Care: Zdravotnictví založené na vědeckých důkazech [online]. 1.vyd. B.m.: Olomouc. ISBN 978-80-244-4781-0. MARESOVÁ, E. (2011). Dětská mozková obrna: možnosti a hranice včasné diagnostiky a terapie. ISBN 978-80-7262-703-5. MENKES, J. H, H. B. SARNAT, B. L. MARIA (2011). Dětská neurologie. V Praze: Triton. ISBN 978-80-7387-341-7. MÜLLER, O. (2014). Terapie ve speciální pedagogice. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-4172-7. NEUBAUER, K. (2018). Kompendium klinické logopedie: diagnostika a terapie poruch komunikace. ISBN 978-80-262-1390-1. PFEIFFER, J. (2014). Rehabilitace, fyzioterapie a ergoterapie. In: Oldřich MÜLLER Terapie ve speciální pedagogice. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-4172-7. POUL, J. (2009). Dětská ortopedie. Praha: Galén. ISBN 978-80-7262-622-9. SKALIČKOVÁ-KOVÁČIKOVÁ, V. (2017). Diagnostika a fyzioterapie hybných poruch dle Vojty. ISBN 978-80-270-2292-2. SKALIČKOVÁ-KOVÁČIKOVÁ, V. (2020). Vojtova metoda není jen technika: vedení fyzioterapie dětského pacienta Vojtovou metodou: praktické zkušenosti. ISBN 978-80-270-8760-0.
|