| Název předmětu | Osobnost speciálního pedagoga |
|---|---|
| Kód předmětu | USS/XUOSP |
| Organizační forma výuky | bez kontaktní výuky |
| Úroveň předmětu | Doktorský |
| Rok studia | nespecifikován |
| Semestr | Zimní a letní |
| Počet ECTS kreditů | 7 |
| Vyučovací jazyk | Čeština, Angličtina |
| Statut předmětu | nespecifikováno |
| Způsob výuky | Kontaktní |
| Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
| Doporučené volitelné součásti programu | Není |
| Vyučující |
|---|
|
| Obsah předmětu |
|
nespecifikováno
|
| Studijní aktivity a metody výuky |
| nespecifikováno |
| Výstupy z učení |
|
Obsahem předmětu je charakteristika osobnosti speciálního pedagoga v komprehenzívním pojetí oboru. Zohledněn bude požadavek multidisciplinarity týmu a od toho se odvíjející nároky na profesní přípravu moderního speciálního pedagoga. Bude popsán systém přípravy uvedených odborníků v ČR a v zahraničí. Přihlédnuto bude k podmínkám přípravy v EU a v komparaci i v USA. Formy a způsoby přípravy v bakalářských, magisterských a doktorských typech programů s ohledem na požadavky inkluzívního pojetí edukace. Dalším okruhem studia bude osobnost profesionála ve speciální pedagogice, etické a další zásady práce. Postavení a úlohy supervize ve vztahu k hrozícímu syndromu vyhoření.
|
| Předpoklady |
|
nespecifikováno
|
| Hodnoticí metody a kritéria |
|
nespecifikováno
|
| Doporučená literatura |
|
|
| Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
| Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr |
|---|