|
Vyučující
|
-
Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Jurkovičová Petra, Mgr. Ph.D.
-
Potměšil Miloň, prof. PhDr. PaedDr. Ph.D.
|
|
Obsah předmětu
|
Všeobecné základy speciální pedagogiky zabývající se kombinovanými vadami.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
|
Přednášení
|
|
Výstupy z učení
|
Kurz je obecný úvod do speciální pedagogiky osob s vícečetným postižením.
Výstupy předmětu vycházejí z dílčího profilu absolventa vztahujícího se k dané disciplíně.
|
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Písemná zkouška
- Podmínkou udělení zápočtu je min. 80 % aktivní účasti na seminářích/cvičeních. - V rámci cvičení se předpokládá práce s textem a následné rozpravy či diskuze nad současnou problematikou. K zakončení předmětu je požadováno sepsání úvahy či analýzy k vybrané problematice a následná kolokviální rozprava.
|
|
Doporučená literatura
|
-
Ludíková, L. (2005). Kombinované vady.. Olomouc: Univerzita Palackého.
-
LUDÍKOVÁ, L. RENOTIÉROVÁ, M. (2006). Speciální pedagogika. Olomouc: UP.
-
Pipeková, a kol. (2006). Kapitoly ze speciální pedagogiky. Brno: Paido.
|