| Název předmětu | Podpora žáků se zdrav. postižením při vzdělávání se zaměřením na základy etopedie |
|---|---|
| Kód předmětu | USS/WVET@ |
| Organizační forma výuky | Přednáška |
| Úroveň předmětu | nespecifikována |
| Rok studia | nespecifikován |
| Semestr | Zimní a letní |
| Počet ECTS kreditů | 2 |
| Vyučovací jazyk | Čeština |
| Statut předmětu | nespecifikováno |
| Způsob výuky | Kontaktní |
| Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
| Doporučené volitelné součásti programu | Není |
| Vyučující |
|---|
|
| Obsah předmětu |
|
nespecifikováno
|
| Studijní aktivity a metody výuky |
| nespecifikováno |
| Výstupy z učení |
|
Cílem předmětu je zprostředkování základních teoretických i praktických poznatků v oblasti poruch chování a specifických poruch chování s akcentem na problematiku prevence a řešení agresivity, násilí a šikany v podmínkách školy. - Poruchy chování ? terminologické vymezení, klasifikace a etiologie, projevy, diferenciální diagnostika, možnosti intervence a prevence. - Specifické poruchy chování ? klasifikace, terminologie, etiologie, projevy, diagnostika, možnosti intervence, prevence. - Systém péče o osoby s psychosociálním ohrožením, znevýhodněním a postižením v ČR. - Charakteristika neagresivních a agresivních poruch chování. Šikana ? etiologie, projevy, diagnostika. Prevence a intervence. - Agrese, agresivita a specifika práce s těmito žáky v podmínkách školy. - Specifika práce s dítětem s ADHD v podmínkách školy.
|
| Předpoklady |
|
nespecifikováno
|
| Hodnoticí metody a kritéria |
|
nespecifikováno
|
| Doporučená literatura |
|
|
| Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
| Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr |
|---|