| Název předmětu | Seminář k náslechové praxi v ŠPP |
|---|---|
| Kód předmětu | USS/WDNSX |
| Organizační forma výuky | Přednáška |
| Úroveň předmětu | nespecifikována |
| Rok studia | nespecifikován |
| Semestr | Zimní a letní |
| Počet ECTS kreditů | 1 |
| Vyučovací jazyk | Čeština |
| Statut předmětu | nespecifikováno |
| Způsob výuky | Kontaktní |
| Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
| Doporučené volitelné součásti programu | Není |
| Vyučující |
|---|
|
| Obsah předmětu |
|
nespecifikováno
|
| Studijní aktivity a metody výuky |
| nespecifikováno |
| Výstupy z učení |
|
Studenti budou mít v rámci semináře možnost společně diskutovat specifika průběhu a činností vykonávaných na jejich praxi na školních poradenských pracovištích. Společně budeme reflektovat jejich zkušenosti, rozebírat postupy poradenských pracovníků, budeme se věnovat lepšímu propojení praxe a teorie na konkrétních příkladech. Součástí semináře bude ukázka supervizní práce s kazuistikami studentů, které si z praxe přinesou. Doporučená literatura: SLAVÍK, J., STARÁ, J., ULIČNÁ, K., NAJVAR, P. Didaktické kazuistiky v oborech školního vzdělávání. Brno: PedF MUNI, 2017. ISBN 978-80-210-8758-3. HAWKINS, P., SHOHET, R. Supervize v pomáhajících profesích. Praha: Portál, 2016. ISBN 978-80-262-0987-4. BAŠTECKÁ, B., ČERMÁKOVÁ, V., KINKOR, M. Týmová supevize (teorie a praxe). Praha: Portál, 2016. ISBN 978-80-262-0940-9. CHRASTINA, J. Případová studie - metoda kvalitativní výzkumné strategie a designování výzkumu. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2019. ISBN 978-80-244-5373-6.
|
| Předpoklady |
|
nespecifikováno
|
| Hodnoticí metody a kritéria |
|
nespecifikováno
- 100% účast na skupinové reflexi - aktivní sdílení žité zkušenosti z praxe na základě odborného portfolia, které je součástí deníku praxe |
| Doporučená literatura |
|
|
| Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
| Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr |
|---|