Course Teaching Methods negotiations with the future teachers, trainers, therapists and educators through solving practical situations and conflicts in negotiations for the thoughtful and deliberate process of negotiations with the competent using all the identified methods of action, both in separate appearances, and in classroom management or leadership dialogue student, clients, superiors or subordinates
|
-
Adamczyk, G., Bruno, T. (2005). Řeč těla. Jak neverbálně působit na druhé a rozumět řeči těla.
-
ALTRICHTEROVÁ, B., NASTUNEAKOVÁ, M. (1997). Rétorika pro každého. Praha: ČVUT.
-
Aristotelés. (2010). Rétorika. Praha.
-
BECKHANOVÁ, B. (2002). Jak se bránit hloupým řečem. MOTTO, Praha.
-
EHRENBORG, J., MATTOCK, J. (1995). Přesvědčivé vystupování. Praha: Management Press.
-
HAVLOVÁ, I., MĚCHUROVÁ, A., ŠTEMBERGOVÁ, Š. (1991). Kapitoly z rétoriky.. Praha: UK.
-
HEATH, CH. a D. ( 200). Jak zaujmout hned napoprvé. IKAR, Praha.
-
HERZER, K. (2006). Rétorika v zaměstnání.. Praha: Grada.
-
Jiří Kraus. (1998). Rétorika v evropské kultuře. Praha.
-
KLEIN, Z. (1998). Atlas sémantických gest. Praha: HZ Editio.
-
Kraus, J. (2004). Rétorika a řečová kultura. Praha: Nakladatelství Karolinum.
-
Křivohlavý, J. Jak si navzájem lépe porozumíme. Praha: Svoboda, 1998..
|