Lecturer(s)
|
-
Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Potměšil Miloň, prof. PhDr. PaedDr. Ph.D.
|
Course content
|
The aim of the exam is to focus on student´s knowledge and understanding of all issues presendted in the subject.
|
Learning activities and teaching methods
|
Work with Text (with Book, Textbook)
|
Learning outcomes
|
The aim of the exam is to focus on student´s knowledge and understanding of all issues presendted in the subject.
The outcomes of the subject are based on partial profile of the subject`s absolvent.
|
Prerequisites
|
unspecified
|
Assessment methods and criteria
|
Mark, Oral exam
Fulfilment of subject requirements as stipulated by the teacher
|
Recommended literature
|
-
KVĚTOŇOVÁ-ŠVECOVÁ, L. (2004). Edukace dětí se speciálními potřebami v raném a předškolním věku.. Brno: Paido.
-
Matějček, Z. (1992). Dítě a rodina v psychologickém poradentsví. Praha: SPN.
-
OPATŘILOVÁ, D. (2006). Pedagogicko-psychologické poradenství a intervence v raném a předškolním věku u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami.. Brno: MU.
|