Lecturer(s)
|
-
Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Potměšil Miloň, prof. PhDr. PaedDr. Ph.D.
|
Course content
|
Observation practice in the field recommended concretely by the teachers.
|
Learning activities and teaching methods
|
Training in job and motor Skils
|
Learning outcomes
|
Observation practice in the field recommended concretely by the teachers.
The outcomes of the subject are based on partial profile of the subject`s absolvent.
|
Prerequisites
|
unspecified
|
Assessment methods and criteria
|
Student performance
Fulfilment of subject requirements as stipulated by the teacher at the beginning of the semester
|
Recommended literature
|
-
Chvátalová, H. (2012). Jak se žije dětem s postižením: problematika pěti typů zdravotního postižení. Praha: Portál.
-
Květoňová - Švecová, L. (2004). Edukace dětí se speciálními potřebami v raném a předškolním věku. Brno: Paido.
-
Newman, S. (2004). Hry a činnosti pro vývoj dítěte s postižením. Praha: Portál.
-
NOVOSAD, L. (2000). Základy speciálního poradenství.. Praha: Portál.
|