Lecturer(s)
|
-
Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Jurkovičová Petra, Mgr. Ph.D.
-
Marossyová Petra, Mgr. Bc.
-
Voralová Monika, Mgr. Ph.D.
-
Vitásková Kateřina, prof. Mgr. Ph.D.
-
Martinková Eva, Mgr.
-
Baslerová Pavlína, PaedDr.
|
Course content
|
Work on concrete case studies.
|
Learning activities and teaching methods
|
Dialogic Lecture (Discussion, Dialog, Brainstorming)
|
Learning outcomes
|
Work on concrete case studies.
The outcomes of the subject are based on partial profile of the subject`s absolvent.
|
Prerequisites
|
unspecified
|
Assessment methods and criteria
|
Student performance
Fulfilment of subject requirements as stipulated by the teacher at the beginning of the semester.
|
Recommended literature
|
-
Klenková, J. (2000). Možnosti stimulace preverbálních schopností vývojově postižených dětí. Brno: Paido.
-
Lechta, V. (2003). Diagnostika narušené komunikační schopnosti. Praha: Portál.
-
SCHOPLER, E., REICHLER, R.J., LASINGOVÁ, M.. (1998). Strategie a metody výuky dětí s autismem a dalšími vývojovými poruchami. Praha: Portál.
-
Svoboda, M. (2005). Psychologická diagnostika dospělých. Praha, Portál.
-
Vágnerová M, Svoboda M, Krejčířová D. (2009). Psychodiagnostika dětí a dospívajících. Praha, Portál.
|