-
Dršata, J. a kol. Foniatrie - hlas, Havlíčkův Brod: Tobiáš, 2011.
-
EVANS, L. (2001). Totální komunikace. Struktura a strategie. Hradec Králové:Pedagogické centrum.
-
FREEMAN, R. D. (1992). Tvé dítě neslyší.. Praha: FRPSP.
-
HRUBÝ, J. (1998). Velký ilustrovaný průvodce neslyšících a nedoslýchavých po jejich vlastním osudu II.díl. Praha: FRPSP.
-
Hybášek, I., & Vokurka, J. (2006). Otorinolaryngologie. Praha: Nakladatelství Karolinum.
-
Janotová, N. (1991). Rozvíjení zrakového vnímání u sluchově postižených dětí předškolního věku: kapitoly ze surdopedie. Praha: Knižní podnikatelský klub.
-
Kiml, J. (1978). Základy foniatrie. Praha: Avicenum.
-
Klims, S. a kol. (1992). Neslyšící děti jsou děti. Praha: FRPSP.
-
Krahulcová, B. (2014). Komunikační systémy sluchově postižených. Praha: Beakra.
-
Langer, J., & Souralová, E. (2013). Výchova a vzdělávání osob se sluchovým postižením. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci.
-
Langer, J. (2013). Komunikace osob se sluchovým postižením. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci.
-
Langer, J. (2013). Úvod do pedagogiky osob se sluchovým postižením. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci.
-
Langer, J. (2013). Základy surdopedie. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci.
-
LEJSKA, V. (1995). Kompendium ORL dětského věku.. Praha: Grada.
-
SOURALOVÁ, E. (2002). Čtení neslyšících. Olomouc: Univerzita Palackého.
|