Lecturer(s)
|
-
Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Svoboda Pavel, Mgr. Ph.D.
-
Valenta Milan, prof. PaedDr. Ph.D.
|
Course content
|
Methods and attitudes in the special education diagnostics.
|
Learning activities and teaching methods
|
Lecture
|
Learning outcomes
|
Methods and attitudes in the special education diagnostics.
The outcomes of the subject are based on partial profile of the subject`s absolvent.
|
Prerequisites
|
unspecified
|
Assessment methods and criteria
|
Oral exam, Written exam
Fulfilment of subject requirements as stipulated by the teacher at the beginning of the semestr.
|
Recommended literature
|
-
Mojžíšek, L. a kol. (1987). Teoretické otázky pedagogické diagnostiky.. Praha: Academia.
-
MONATOVÁ, L. (2000). Speciálně pedagogická diagnostika z hlediska vývoje dětí. Brno : Paido.
-
Vašek, Š. (2004). Špeciálnopedagogická diagnostika. Bratislava: Sapientia.
-
Zelinková, O. (2009). Poruchy učení. Zcela přeprac. a uprav. vyd.. Praha: Portál.
|