Lecturer(s)
|
-
Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Růžička Michal, doc. Mgr. Ph.D.
-
Potměšil Miloň, prof. PhDr. PaedDr. Ph.D.
-
Baslerová Pavlína, PaedDr.
|
Course content
|
unspecified
|
Learning activities and teaching methods
|
Monologic Lecture(Interpretation, Training), Dialogic Lecture (Discussion, Dialog, Brainstorming), Work with Text (with Book, Textbook)
|
Learning outcomes
|
The outcomes of the subject are based on partial profile of the subject`s absolvent.
|
Prerequisites
|
unspecified
|
Assessment methods and criteria
|
Student performance, Seminar Work
|
Recommended literature
|
-
Etický kodex ApPPP.
-
Etický kodex poradenských pracovníků v SPC.
-
HADJ-MOUSSOVÁ, Zuzana. (2005). Pedagogicko-psychologické poradenství I: vybrané problémy.. Praha: Univerzita Karlova.
-
HANZLÍKOVÁ J, SATINSKÁ E, a kol. (2013). Návrh nového modelu působnosti ŠPZ pro žáky se zdravotním postižením. Olomouc.
-
MÜHLPACHR, Pavel. (2004). Sociální práce. Brno: Masarykova univerzita.
-
NOVOSAD, Libor. Poradenství pro osoby se zdravotním a sociálním znevýhodněním: základy a předpoklady dobré poradenské praxe. Praha: Portál.
-
VÍTKOVÁ, Marie. Otázky speciálně pedagogického poradenství: základy, teorie, praxe : učební text k projektu "Integrované poradenství pro znevýhodněné osoby na trhu práce v kontextu národní a evropské spolupráce. Brno: MSD.
|