| Název předmětu | Skupinový sebezkušenostní výcvik 3 / Group self-experience training 3 |
|---|---|
| Kód předmětu | USS/KCVY3 |
| Organizační forma výuky | Praxe |
| Úroveň předmětu | Magisterský |
| Rok studia | nespecifikován |
| Semestr | Zimní a letní |
| Počet ECTS kreditů | 2 |
| Vyučovací jazyk | Čeština |
| Statut předmětu | Povinný |
| Způsob výuky | Kontaktní |
| Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
| Doporučené volitelné součásti programu | Není |
| Vyučující |
|---|
|
| Obsah předmětu |
|
Podstatou skupinového sebezkušenostního výcviku je vybavit studenty přímou zkušeností s terapeutickým procesem v roli jeho účastníků. Studenti v průběhu několika dnů budou prostřednictvím hudebních a verbálních dialogů a interakcí reflektovat průběh vlastního výcvikového procesu.
|
| Studijní aktivity a metody výuky |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Aktivizující práce ve skupinách |
| Výstupy z učení |
|
Předmět Skupinový sebezkušenostní výcvik 3 navazuje na Skupinový sebezkušenostní výcvik 1 a 2 dále prohlubuje zkušenost studentů s vlastním výcvikovým (muzikoterapeutickým) procesem. Podstatou skupinového sebezkušenostního výcviku je i zde vybavit studenty přímou zkušeností s terapeutickým procesem v roli jeho účastníků. Protože způsob práce je málo strukturovaný a závislý na přínosu každého účastníka skupiny, nelze detailně nastínit obsah a strukturu průběhu této části sebezkušenostní přípravy. Povinností studentů je vést si v průběhu výcviku deník a učit se reflektovat sebe sama a vlastní procesy také mimo přímou výcvikovou zkušenost, která je neoddělitelně spjata s běžným životem. Předmět je vyučován v anglickém jazyce.
Po absolvování budou získají studenti přímou zkušenost s terapeutickým procesem v roli jeho účastníků |
| Předpoklady |
|
nespecifikováno
|
| Hodnoticí metody a kritéria |
|
Analýza výkonů studenta, Systematické pozorování studenta
Vést si v průběhu výuky deník, další bude upřesněno s vyučujícím |
| Doporučená literatura |
|
| Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
| Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr | |
|---|---|---|---|---|
| Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Muzikoterapie (NA25) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Zimní |
| Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Muzikoterapie (NA20) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Zimní |
| Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Muzikoterapie (NA24) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Zimní |
| Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Muzikoterapie (NA19) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Zimní |
| Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Muzikoterapie (NA23) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Zimní |
| Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Muzikoterapie (NA22) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Zimní |