|
Vyučující
|
-
Kružíková Lenka, Mgr. Ph.D.
-
Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Kantor Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Neuwirthová Anna, Mgr. Ph.D.
|
|
Obsah předmětu
|
Předmět může být realizován také prostřednictvím vlastní psychoterapie v odpovídajícím hodinovém rozsahu. Výcvikového lektora/terapeuta si vybírá student, stejně jako si zajišťuje realizaci tohoto předmětu.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
|
|
Výstupy z učení
|
Předmět Individuální sebezkušenost 3 navazuje na předmět Individuální sebezkušenost 2 a je určen především studentům, kteří potřebují dlouhý časový prostor pro zpracovávání osobních témat v individuální terapii. Předmět může být realizován prostřednictvím vlastní psychoterapie nebo výcvikového individuálu v odpovídajícím hodinovém rozsahu. Výcvikového lektora/terapeuta si vybírá student, stejně jako si zajišťuje realizaci tohoto předmětu (nemusí se jednat o stejného výcvikového lektora, kterého si student zvolil v předmětu Individuální sebezkušenost 1 a 2). Garant předmětu schvaluje výcvikového lektora, popř. může požadovat potvrzení o jeho odbornosti. Realizace předmětu je časově náročná a nelze jej omezit na časový rámec, ve kterém jsou realizována vlastní setkání (spíše se jedná o kontinuální proces, který podněcují zkušenosti z jednotlivých setkání). Studenti si vzhledem k organizační, personální i finanční náročnosti zajišťují realizaci tohoto předmětu sami. Literatura: CHEEK, J. R. a kol. (2003). Using Music Therapy Techniques To Treat Teacher Burnout. Journal of Mental Health Counselling, 25(3), 204-217. HAWKINS, P. & SHOHET, R. (2004). Supervize v pomáhajících profesích. Praha: Portál. CARROL, M. & THOLSTRUP, M. (2004). Integrativní přístupy k supervizi. Praha: Triton. HAVRDOVÁ, Z. & HAJNÝ, M. (2008). Praktická supervize ? Průvodce supervizí pro začínající supervizory, manažery a příjemce supervize. Praha: Galén. BALINT, M. (1999). Lékař, jeho pacient a nemoc. Praha: Grada. BAŠTECKÁ, B.; ČERMÁKOVÁ, V. & KINKOR, M. (2016). Týmová supervize (teorie a praxe). Praha: Portál.
Pro studenty, kteří vyžadují dyadický vztah či vysoký stupeň intimity pro zpracovávání svých osobních témat, které se mohou vynořit v průběhu terapeutické praxe nebo skupinové sebezkušenostní části výcviku
|
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta
Studenti si vzhledem k organizační, personální i finanční náročnosti zajišťují realizaci tohoto předmětu sami.
|
|
Doporučená literatura
|
-
Balint, M. (1999). Lékař, jeho pacient a nemoc. Praha Grada Publishing.
-
BAŠTECKÁ, B.; ČERMÁKOVÁ, V. & KINKOR, M. (2016). Týmová supevize (teorie a praxe).. Praha: Portál.
-
CARROL, M. & THOLSTRUP, M. (2004). Integrativní přístupy k supervizi. Praha: Triton.
-
HAVRDOVÁ, Z. & HAJNÝ, M. (2008). Praktická supevize ? Průvodce supervizí pro začínající supervizory, manažery a příjemce supervize. Praha: Galén.
-
HAWKINS, P. & SHOHET, R. (2004). Supervize v pomáhajících profesích. Praha: Portál.
-
Cheek, J. R. a kol. (2003). Using Music Therapy Techniques To treat teacher burnout. Journal of Mental Health Counseling. 25(3), 204-217.
|