| Název předmětu | Praxe průběžná v expresivních terapiích 2 |
|---|---|
| Kód předmětu | USS/HEX2 |
| Organizační forma výuky | Cvičení |
| Úroveň předmětu | Bakalářský |
| Rok studia | nespecifikován |
| Semestr | Zimní a letní |
| Počet ECTS kreditů | 5 |
| Vyučovací jazyk | Čeština |
| Statut předmětu | Povinný |
| Způsob výuky | Kontaktní |
| Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
| Doporučené volitelné součásti programu | Není |
| Vyučující |
|---|
|
| Obsah předmětu |
|
nespecifikováno
|
| Studijní aktivity a metody výuky |
| nespecifikováno |
| Výstupy z učení |
|
Praxe v expresivních terapiích 2 navazuje na praxi v expresivních terapiích 1, předpokládá se, že student pokračuje v expresivních přístupech ve stejném SPP zařízení a navazuje na výstupy předchozí praxe: Po absolvování praxe zpracová (a konzultuje) IVP konkrétního žáka (dítěte, klienta) a vypracovává ?zprávu z vyšetření? SPP diagnostiky konkrétního jedince (pod supervizí spec.pedagoga nasmlouvaného na SPP zařízení). Navrhuje terapeutický plán pro konkrétního klienta, terapeuticko-formativní přístup ke konkrétnímu žákovi (supervize vedoucího praxe). Na tento výstup naváže v praxi 2 student realizací (alespoň částečnou) svého programu s konkrétním klientem. RENOTIÉROVÁ, M., LUDÍKOVÁ, L. et al. Speciální pedagogika. 2. vyd. Olomouc: UP, 2004. ISBN 80-244-0873-2. VALENTA, M., MÜLLER, O. Psychopedie. 2. vyd. Praha: Parta, 2004. ISBN 80-7320-063-5. VALENTA, M. a kol. Přehled speciální pedagogiky a školská integrace. 1. vyd. Olomouc: UP, 2003. ISBN 80-244-0698-5. MULLER, O. a kol. Terapie ve speciální pedagogice. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-2474-172-7.
|
| Předpoklady |
|
nespecifikováno
|
| Hodnoticí metody a kritéria |
|
nespecifikováno
|
| Doporučená literatura |
|
|
| Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
| Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr | |
|---|---|---|---|---|
| Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Speciální pedagogika se zaměřením na expresivní přístupy (BB25) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 3 | Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: Letní |
| Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Speciální pedagogika se zaměřením na expresivní přístupy (BB23) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 3 | Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: Letní |
| Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Speciální pedagogika se zaměřením na expresivní přístupy (BB24) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 3 | Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: Letní |