| Název předmětu | Training for early intervention |
|---|---|
| Kód předmětu | USS/EBRVI |
| Organizační forma výuky | Kurz |
| Úroveň předmětu | Bakalářský |
| Rok studia | nespecifikován |
| Semestr | Zimní |
| Počet ECTS kreditů | 4 |
| Vyučovací jazyk | Angličtina |
| Statut předmětu | nespecifikováno |
| Způsob výuky | Kontaktní |
| Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
| Doporučené volitelné součásti programu | Není |
| Vyučující |
|---|
|
| Obsah předmětu |
|
nespecifikováno
|
| Studijní aktivity a metody výuky |
| nespecifikováno |
| Výstupy z učení |
|
Během semestrního soustředění budou u studentů rozvíjeny kompetence ke komunikaci s rodinou dítěte s postižením, ale také dovednosti k rozvoji komunikačních kompetencí členů rodiny v různých sociálních situacích. Výše uvedené kompetence budou rozvíjeny na základě přehrávání modelových situací a na základě videozáznamů. Výukové teze: - Zásady komunikace s rodinou dítěte s postižením (přizpůsobení komunikačních strategií situaci v rodině) - Rozvoj komunikačních kompetencí jednotlivých členů rodiny - sociální faktory komunikace - komunikační strategie podle situace (obchod, úřad, speciálněpedagogické zařízení, lékař) - analýza videozáznamů vlastních výstupů i záznamů z databáze - práce se SW PRACH UPOL
|
| Předpoklady |
|
nespecifikováno
|
| Hodnoticí metody a kritéria |
|
nespecifikováno
|
| Doporučená literatura |
|
|
| Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
| Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr |
|---|