| Název předmětu | Early intervention in institutional care |
|---|---|
| Kód předmětu | USS/EBRIP |
| Organizační forma výuky | Přednáška |
| Úroveň předmětu | Bakalářský |
| Rok studia | nespecifikován |
| Semestr | Letní |
| Počet ECTS kreditů | 3 |
| Vyučovací jazyk | Angličtina |
| Statut předmětu | nespecifikováno |
| Způsob výuky | Kontaktní |
| Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
| Doporučené volitelné součásti programu | Není |
| Vyučující |
|---|
|
| Obsah předmětu |
|
nespecifikováno
|
| Studijní aktivity a metody výuky |
| nespecifikováno |
| Výstupy z učení |
|
V přednáškách a seminářích se studenti seznámí s možnostmi institucionální podpory v rané intervenci (podpora rodiny v institucionální rané péči; kompetence pro výkon institucionální rané péče). Výukové teze: - Vymezení a charakteristika rané intervence - Institucionální podpora v rané intervenci - Typy a druhy institucí - Práva a povinnosti rodičů - Komunikační strategie (rodič a instituce) - Legislativní a etické aspekty rané intervence - Kompetence pracovníka rané péči v instituci - Metody práce - Komunikační strategie (instituce a rodiče) Postavení pracovníka institucionální rané péče v týmu dalších pracovníků (lékař, psycholog)
|
| Předpoklady |
|
nespecifikováno
|
| Hodnoticí metody a kritéria |
|
nespecifikováno
|
| Doporučená literatura |
|
|
| Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
| Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr |
|---|