| Název předmětu | Intervention in the family of a child with a disability |
|---|---|
| Kód předmětu | USS/EBRIN |
| Organizační forma výuky | Přednáška + Cvičení |
| Úroveň předmětu | Bakalářský |
| Rok studia | nespecifikován |
| Semestr | Letní |
| Počet ECTS kreditů | 3 |
| Vyučovací jazyk | Angličtina |
| Statut předmětu | nespecifikováno |
| Způsob výuky | Kontaktní |
| Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
| Doporučené volitelné součásti programu | Není |
| Vyučující |
|---|
|
| Obsah předmětu |
|
nespecifikováno
|
| Studijní aktivity a metody výuky |
| nespecifikováno |
| Výstupy z učení |
|
V přednáškách a seminářích se studenti seznámí s fungováním rodiny dítěte s postižením a s možnostmi speciálněpedagogické intervence. Výukové teze: - Rodina (fungování, funkce, typy) - Rodina s dítětem s postižením (vztahy mezi rodiči, postavení sourozenců) - Fáze vyrovnávání se členů rodiny s narozením dítěte s postižením - Etika při práci s rodinou dítěte s postižením - Základní intervenční postupy - Komunikační strategie - Hra jako nástroj speciálněpedagogické intervence - Intervenční postupy směrem k rodině jako k celku - Intervenční postupy směrem k jednotlivým členům rodiny - Institucionální podpora rodiny dítěte s postižením - Odlehčovací služby pro rodiny dětí s postižením
|
| Předpoklady |
|
nespecifikováno
|
| Hodnoticí metody a kritéria |
|
nespecifikováno
|
| Doporučená literatura |
|
|
| Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
| Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr |
|---|