| Název předmětu | SPE diagnostics in education |
|---|---|
| Kód předmětu | USS/EBPDG |
| Organizační forma výuky | Přednáška + Cvičení |
| Úroveň předmětu | Bakalářský |
| Rok studia | nespecifikován |
| Semestr | Letní |
| Počet ECTS kreditů | 3 |
| Vyučovací jazyk | Angličtina |
| Statut předmětu | nespecifikováno |
| Způsob výuky | Kontaktní |
| Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
| Doporučené volitelné součásti programu | Není |
| Vyučující |
|---|
|
| Obsah předmětu |
|
nespecifikováno
|
| Studijní aktivity a metody výuky |
| nespecifikováno |
| Výstupy z učení |
|
Předmět bude zaměřen na oblast speciálně pedagogické diagnostiky, která je běžně využívána ve školství. Studenti se seznámí především s obligátní diagnostikou učitele, kterou provádí v souvislosti s hlavními problematickými oblastmi objevujícími se ve školství - slabší výkon a tím i prospěch v jazykových či přírodovědných předmětech, neupravenost písma (rozbor sešitů v grafickém či grafologickém kontextu) V rámci výuky získají studenti také základní informace o diagnostice, která provází analýzu spontánní hry a rozbor produktů žáků. Zvláštní pozornost bude věnována rovněž sociometrickým metodám v kontextu měření výsledků integrace či vyhledávání ohnisek sociálních problémů ve třídě (šikana). Součástí výuky bude také náplň diagnostické práce speciálního pedagoga v pedagogicko - psychologické poradně.
|
| Předpoklady |
|
nespecifikováno
|
| Hodnoticí metody a kritéria |
|
nespecifikováno
|
| Doporučená literatura |
|
|
| Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
| Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr |
|---|