|
Vyučující
|
-
Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Valenta Milan, prof. PaedDr. Ph.D.
|
|
Obsah předmětu
|
Jedná se o praktickou a sebereflexivní disciplínu, jejíž součástí je psaní introspektivních reflexí po každém z týdenních výcviků (deníkový záznam), na jejichž podkladě zpracuje student a odprezentuje dramatickou seberflexivní etudu s veřejnou performancí.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
|
Projekce (statická, dynamická), Nácvik pohybových a pracovních dovedností, Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
|
Výstupy z učení
|
Jedná se o praktickou a sebereflexivní disciplínu, jejíž součástí je psaní introspektivních reflexí po každém z týdenních výcviků (deníkový záznam), na jejichž podkladě zpracuje student a odprezentuje dramatickou seberflexivní etudu s veřejnou performancí.
Výstupy předmětu vycházejí z dílčího profilu absolventa vztahujícího se k dané disciplíně.
|
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární)
Splnění podmínek stanovených vyučujícím předmětu na začátku semestru.
|
|
Doporučená literatura
|
-
KRATOCHVÍL, S. (1995). Skupinová psychoterapie v praxi. Praha : Galén.
-
Kratochvíl S. (2001). Základy psychoterapie. Praha, Portál.
-
VALENTA, M. (2007). Dramaterapie. Praha: Grada.
|