| Název předmětu | Didaktika angličtiny A |
|---|---|
| Kód předmětu | UCJ/WDA1Y |
| Organizační forma výuky | Cvičení |
| Úroveň předmětu | nespecifikována |
| Rok studia | nespecifikován |
| Semestr | Zimní |
| Počet ECTS kreditů | 3 |
| Vyučovací jazyk | Čeština |
| Statut předmětu | nespecifikováno |
| Způsob výuky | Kontaktní |
| Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
| Doporučené volitelné součásti programu | Není |
| Vyučující |
|---|
|
| Obsah předmětu |
|
Studijní literatura: Základní: GILL, S. a LENOCHOVÁ, A. Classroom English. Olomouc: UP, 2004. BARTSCH VESELÁ, Z. Teaching English to Young Learners. Olomouc: UP, 2012. (studijní opora v LMS UNIFOR) SLATTERY, M. a WILLIS, J. English for Primary Teachers. Angličtina pro učitele předškolních a mladších školních dětí. Oxford: OUP, 2006. Doplňující: CAMERON, L. Teaching Languages to Young Learners. Cambridge: CUP, 2001. HALLIWELL, S. Teaching English in the Primary Classroom. Harlow: Longman, 1992. HUGHES, G. a MOATE, J. Practical Classroom English. Oxford: OUP 2007. NIXON, C. a TOMLINSON, N. Primary i-Box. Cambridge: CUP, 2009. YTREBERG, L. H. Teaching English to Children. Harlow: Longman, 2000.
|
| Studijní aktivity a metody výuky |
| nespecifikováno |
| Výstupy z učení |
|
Cíle a obsah jazykového vyučování na 1. stupni ZŠ. Osobnost učitele. Žák mladšího školního věku ve vztahu k cizojazyčné výuce. Vedení a řízení třídy při výuce. Metody a postupy v?počátečním vyučování ? učení CJ na 1. stupni ZŠ. Principy nácviku správné výslovnosti.
|
| Předpoklady |
|
nespecifikováno
|
| Hodnoticí metody a kritéria |
|
nespecifikováno
Podmínkou získání zápočtu je zpracování portfolia anglických frází vhodných pro komunikaci ve třídě na 1. stupni ZŠ. |
| Doporučená literatura |
|
|
| Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
| Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr |
|---|