-
BLAHUŠ, P. (1996). K systémovému pojetí statistických metod v metodologii empirického výzkumu chování.. Praha: Karolinum.
-
COHEN, L., MANION, L., MORRISON, K., MORRISON R. B. (2007). Research methods in education.. New York: Routledge.
-
de MARRAIS, K., LAPAN S. D. (eds.). (2004). Foundations for Research: Methods of Inquiry in Education and the Social Sciences.. Mahwah: Lawrence Erlbaum Associates.
-
DRESSMAN, M. (2008). Using social theory in educational research: a practical guide.. New York: Routledge.
-
Fajkus, B. (2005). Filosofie a metodologie vědy.. Praha: Academia.
-
FAY, B. (2002). Současná filosofie sociálních věd: multikulturní přístup.. Praha: Sociologické nakladatelství.
-
FOUCAULT, M. (2002). Archeologie vědění.. Praha: Herrmann & synové.
-
FOUCAULT, M. (1994). Diskurs, autor, genealogie.. Praha: Svoboda.
-
GAVORA, P. (2007). Sprievodca metodológiou kvalitativního výskumu.. Bratislava: Univerzita Komenského.
-
GIVEN, L. M. (2008). The Sage encyclopedia of qualitative research methods 1& 2.. London: SAGE.
-
HALLOUN, I. A. (2006). Modeling Theory in Science Education.. Dordrecht: Springer.
-
HENDL, J. (2005). Kvalitativní výzkum. Základní metody a aplikace.. Praha: Portál.
-
HENDL, J. (2007). Kvalitativní výzkum. Základní metody a aplikace.. Praha: Portál.
-
HENDL, J. (2004). Přehled statistických metod zpracování dat. Praha: Portál.
-
JOHNSON, B., CHRISTENSEN, L. (2010). Educational Research: Quantitative, Qualitative, and Mixed Approaches.. London: Sage.
-
KAUFMANN, J. C. (2010). Chápající rozhovor.. Praha: Sociologické nakladatelství.
-
KREJČÍ, J. (2008). Kvalita sociálněvědních výběrových šetření v České republice.. Praha: Sociologické nakladatelství.
-
KUHN, T. (1997). Struktura vědeckých revolucí.. Praha: OIKOYMENH.
-
MAŇÁK, J., ŠVEC, Š., ŠVEC, V. aj. (2005). Slovník pedagogické metodologie. Brno: Paido.
-
OCHRANA, F. (2009). Metodologie vědy.. Praha: Karolinum.
-
ONDREJKOVIČ, P. (2008). Interpretácia a vedecké vysvetľovanie v spoločenskovednom výskume.. Bratislava: Veda.
-
ONDREJKOVIČ, P. (2007). Úvod do metodológie spoločenskovedného výskumu.. Bratislava: Veda.
-
PHILLIPS, D. C., BURBULES, N. C. (2000). Postpositivism and educational research.. Oxford: Rowman & Littlefield Publishers.
-
POPPER, K. (1997). Logika vědeckého zkoumání.. Praha: OIKOYMENH.
-
Silverman, D. (2005). Ako robiť kvalitatívny výskum.. Bratislava: Ikar.
-
STRAUSS, A., CORBINOVÁ, J. (1999). Základy kvalitativního výzkumu. Postupy a techniky metody zakotvené teorie.. Boskovice: Nakladatelství Albert.
-
ŠANDEROVÁ, J. et al. (2005). Jak číst a psát odborný text ve společenských vědách.. Praha: Sociologické nakladatelství.
-
ŠVAŘÍČEK, R., ŠEĎOVÁ, K. et al. (2007). Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách.. Praha: Porál.
-
ŠVEC, Š. et al. (2009). Metodologie věd o výchově. Kvantitativně-scientické a kvalitativně-humanitní přístupy v edukačním výzkumu.. Brno: Paido.
-
WINCH, P. (2004). Idea sociální vědy a její vztah k filosofii.. Brno: Centrum pro studium demokracie a kultury.
|