| Název předmětu | Didaktika literární výchovy 2 |
|---|---|
| Kód předmětu | KČJ/WDL2G |
| Organizační forma výuky | Přednáška + On-line aktivity |
| Úroveň předmětu | nespecifikována |
| Rok studia | nespecifikován |
| Semestr | Letní |
| Počet ECTS kreditů | 0 |
| Vyučovací jazyk | Čeština |
| Statut předmětu | nespecifikováno |
| Způsob výuky | Kontaktní |
| Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
| Doporučené volitelné součásti programu | Není |
| Vyučující |
|---|
|
| Obsah předmětu |
|
nespecifikováno
|
| Studijní aktivity a metody výuky |
| nespecifikováno |
| Výstupy z učení |
|
Po absolvování předmětu by studenti měli být schopni: - vybrat a didakticky interpretovat umělecký text, - aplikovat teoretické poznatky týkající se podpory a rozvoje čtenářské gramotnost žáků při práci s konkrétním textem, - navrhnout a obhájit vhodné metodické postupy zaměřené na práci s uměleckým textem, - definovat, aplikovat a posoudit metodické postupy zaměřené na rozvíjení čtenářské gramotnosti žáků, - analyzovat a zdůvodnit hlavní úskalí při práci s básnickým textem, - posoudit možnosti rozvíjení literární tvořivosti u žáků (tvůrčí psaní, žánrové transformace, dramatika), - zhodnotit místo literární teorie a historie v literární výchově (cíl, smysl, rozsah). - prokázat schopnost rozvíjení mezipředmětových vztahů, - plánovat a realizovat kompletní přípravu na vyučovací hodinu.
|
| Předpoklady |
|
Splnění předmětu KČJ/WDL1G.
|
| Hodnoticí metody a kritéria |
|
Ústní zkouška, Analýza výkonů studenta, Závěrečný projekt
Aktivní účast ve výuce. Plnění dílčích seminárních úkolů. Odevzdání sady čtenářských lekcí s metodikou podle zadání (tj. vlastní čítanka). Zkouška. |
| Doporučená literatura |
|
|
| Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
| Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr |
|---|