-
BERÁNKOVÁ, Eva. (2002). Tvořivá hra jako literární cesta k pochopení literárního díla.. Plzeň: Fraus.
-
FIŠER, Zbyněk et al. (2012). Tvůrčí psaní v literární výchově jako nástroj poznávání.. Brno: Masarykova univerzita.
-
HANUŠ, Radek a CHYTILOVÁ, Lenka. (2010). Zážitkově pedagogické učení.. Praha: Grada.
-
KOTRBA, Tomáš a LACINA, Lubor. (2011). Aktivizační metody ve výuce.. Brno: Barristel & Principal.
-
MALÍČKOVÁ, Michaela et al. (2009). Estetika pre vysoké školy.. Nitra: Univerzita Konštantína Filozofa.
-
REŽNÁ, Miroslava. (2011). Praktická estetika 3.. Nitra: Univerzita Konštantína Filozofa.
-
SILBERMAN, Mel. (1993). 101 metod pro aktivní výcvik a vyučování.. Praha: Portál.
-
TOMKOVÁ, Anna, KAŠOVÁ, Jitka a DVOŘÁKOVÁ, Markéta. (2009). Učíme v projektech.. Praha: Portál.
-
ZELEŇÁKOVÁ, Hana. (2013). Praktická estetika 6. O interpretácii literárného diela.. Nitra: Univerzita Konštantína Filozofa.
-
ŽILKOVÁ, Marta, ed. (2009). Olympiáda tvorivosti. Estetika a umenie na volnočasové aktivity.. Nitra: Univerzita Konštantína Filozofa.
-
ŽILKOVÁ, Marta, ZELEŇÁKOVÁ Hana a REŽNÁ, Miroslava. (2011). Praktická estatika 5.. Nitra: Univerzita Konštantína Filozofa.
|