Course outcomes: To explain the benefits of communicative skills, To explain basic aspects of propper communication, To characterize the most common communication mistakes, To prepare spoken presentation (form and content), To make examples of prompt and proper replies, To prove ability of discuss and lead discussion. To clarify basic principles of argumentation and prove ability of arguing in spoken discourse, To realise stylistic forms in spoken discourse.
|
-
BARBOŘÍK, Pavel. (2014). Kultura a technika mluveného projevu.. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.
-
BEČVÁŘOVÁ, Ivana. (2013). Prezentační a komunikační dovednosti.. České Budějovice: Jihočeská univerzita.
-
HÁJKOVÁ, Eva. (2003). Český jazyk a kultura mluveného projevu.. Praha: Univerzita Karlova.
-
HÁJKOVÁ, Eva. (2011). Rétorika pro pedagogy.. Praha: Grada.
-
HEILMANN, Christa M. (2013). Řeč těla: gesta, mimika, emoce.. Praha: Grada.
-
HRUBOŠOVÁ, Lucie. (2011). Komunikace v praxi.. Olomouc: Univerzita Palackého.
-
HŮRKOVÁ-NOVOTNÁ, Jiřina. (1995). Česká výslovnostní norma.. Praha: Scientia.
-
HURST, Bernice. (1994). Encyklopedie komunikačních technik.. Praha: Grada.
-
KLAPETEK, Milan. (2007). Komunikace a argumentace.. Brno: VÚT.
-
KLAPETEK, Milan. (2008). Komunikace, argumentace, rétorika.. Praha: Grada.
-
KRAUS, Jiří. (2011). Člověk mluvící: řečníci bez tribuny čtením i poslechem.. Voznice: Leda.
-
KRAUS, Jiří. (2011). Rétorika v evropské kultuře i ve světě.. Praha: Karolinum.
-
KROBOTOVÁ, Milena. (2000). Spisovná výslovnost a kultura mluveného projevu.. Olomouc: Univerzita Palackého.
-
LOTKO, Eduard. (2009). Kapitoly ze současné rétoriky.. Olomouc: Univerzita Palackého.
-
MÜLLEROVÁ, Lenka. (2013). Komunikační dovednosti.. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu.
-
SZYMANEK, Krzysztof. (2004). Umění argumentace: úlohy na zkoumání argumentů.. Olomouc: Univerzita Palackého.
-
ŠEĎOVÁ, Klára et al. (2012). Komunikace ve školní třídě.. Praha: Portál.
-
ŠMAJSOVÁ BUCHOVÁ, Božena. (2010). Rétorika: vážnost mluveného slova.. Praha: Grada.
|