-
(1996). Konflikt, koření života - průvodce řešením konfliktů pro učitele středních škol.. Praha: České centrum pro vyjednávání a řešení konfliktů.
-
Čakrt, M. (1996). Typologie osobnosti pro manažery.. Praha: Management Press.
-
Čakrt, M. (2005). Typologie osobnosti: Přátelé, milenci, manželé, dospělí a děti.. Praha: Management Press.
-
Eyrovi, L. a R. (2000). Jak naučit děti hodnotám.. Praha: Portál.
-
Komárková, R.; Slaměník, I.; Výrost, J. (2001). Aplikovaná sociální psychologie 3.. Praha: Grada Publishing.
-
Kopřiva, P.; Nováčková, J.; Nevolová, D.; Kopřivová, T. (2005). Respektovat a být respektován.. Kroměříž: Spirála.
-
Kroeger, O., Thuessenová, J.M. (2004). Typologie.. Praha: Triton.
-
KŘÍŽ, P. (2005). Kdo jsem, jaký jsem.. Kladno: AISIS.
-
Lencz, L.; Križová, O. (2000). Etická výchova 1.. Praha: Luxpress.
-
Lencz, L.; Križová, O. (2005). Etická výchova 2.. Praha: Luxpress.
-
Machková, E. (1999). Metodika dramatické výchovy.. Praha: ARTAMA.
-
Mikuláštík, M. (2003). Komunikační dovednosti v praxi.. Praha : Grada Publishing.
-
Nakonečný, M. (1995). Psychologie osobnosti.. Praha: Akademia.
-
Šimanovský, Z., Šimanovská, B. (2005). Hry pro rozvoj zdravé osobnosti.. Praha: Portál.
-
Valenta, J. (2006). Osobnostní a sociální výchova a její cesty k žákovi.. Praha: AISIS.
-
VALENTA, J. (2003). Učit se být. Praha : Agentura STROM & AISIS.
-
Way, B. (1996). Rozvoj osobnosti dramatickou improvizací.. Praha: Nakladatelství ISV.
|