The concept of the subject at the secondary school (meaning, purpose, objectives and content of subject). The concept of the subject in the secondary school system (meaning, purpose, objectives and content of subject). Basic pedagogical documents in the process of didactic and the front of the system. Didactic analysis as the principal method of subject didactics of social sciences. Planning curriculum, educational process. Teaching forms. Teaching methods. Teaching resources. Evaluation of teaching the subject.
|
-
(1997). Učení je skryté v bohatství: zpráva Mezinárodní komise UNESCO "Vzdělávání pro 21. století".. Praha: PdF UK a ÚVRŠ.
-
Brezinka, W. (2001). Východiska k poznání výchovy: úvod k základům vědy o výchově, k filozofii výchovy a k praktické pedagogice.. Brno: L. Marek.
-
Dopita, M., Grecmanová, H. Wright, D. H. (eds.). (2001). Nové horizonty výchovy k občanství.. Olomouc: Univerzita Palackého vOlomouc, SVOD.
-
GRECMANOVÁ, H., URBANOVSKÁ, E., NOVOTNÝ, P. (2000). Podporujeme aktivní myšlení a samostatné učení žáků.. Olomouc: Nakladatelství Hanex.
-
Homerová, M. (2013). Výchova k občanství ve výuce společenskovědních předmětů.. Praha: M. Homerová.
-
Janík, T. (2009). Didaktické znalosti obsahu a jejich význam pro oborové didaktiky, tvorbu kurikula a učitelské vzdělávání.. Brno: Paido.
-
Jirásková, V. (1999). Občan v demokratické společnosti.. Praha: SLON.
-
Kašová, J. a kol. (1995). Projektové vyučování v teorii i praxi.. Kroměříž: IUVENTA.
-
KYRIACOU, CH. (1996). Klíčové dovednosti učitele.. Praha: Portál.
-
Matějka, O., Hotový, F. (2012). Politika do školy patří. Metodický portál pro učitele.. Brno: Masarykova univerzita.
-
MIČIENKA, M., JIRÁK, J. (2007). Základy mediální výchovy.. Praha: Portál.
-
Pasch, M. a kol. (1998). Od vzdělávacího programu k vyučovací hodině. Praha: Portál.
-
Petty, G. (1996). Moderní vyučování. Praha: Portál.
-
Piťha, P. a kol. (1992). Úvod do výchovy k občanství: knížka pro učitele a veřejnost.. Praha: AVED.
-
Sak, P., Saková, K. (2004). Mládež na křižovatce: sociologická analýza postavení mládeže ve společnosti a její úlohy v procesech evropeizace a informatizace.. Praha: Svoboda servis.
-
SILBERMAN, M. (1997). 101 metod pro aktivní výcvik a vyučování. Praha: Portál.
-
Staněk, A. (2007). Výchova k občanství a evropanství. Olomouc: Nakladatelství Olomouc.
|