-
DOBIÁŠ, Václav, 2019. Digitální technologie v mateřské škole. Dostupné z: https://imysleni.cz/images/vyukove_materialy/JU_Digitalni_technologie_MS.pdf. .
-
HAVELKA, Martin a STOFFOVÁ, Veronika. Robotika - stavba a programování robotů. 1. vydání. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2017. Studijní texty. ISBN 978-80-244-5194-7. .
-
KALAŠ, Ivan, 2011. Spoznávame potenciál digitálnych technológií v predprimárnom vzdělávaní. 1. Bratislava: UNESCO. ISBN 978-5-905175-03-9. .
-
KELLY, James F. Objevuj!. Kódování. 1. vydání. [Brno]: Lingea, 2021. 64 stran. ISBN 978-80-7508-723-2. .
-
MANĚNOVÁ, Martina a Simona PEKÁRKOVÁ, 2019. Algoritmizace s využitím robotických hraček pro děti do věku 8 let [online]. 1. České Budějovice: PF JČU. Dostupné z: https://www.imysleni.cz/ucebnice/rozvoj-informatickeho-mysleni-s-vyuzitim-robotickychhracek-v-materske-skole-a-na-1-stupni-zs. .
-
MCMANUS, Sean. Jak se naučit programovat v 10 lekcích. První české vydání. Praha: Svojtka & Co., 2017. 64 stran. Super lekce. ISBN 978-80-256-2046-5. .
-
Programování pro děti: naučte se programovat při tvorbě skvělých her. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2013. 159 s. ISBN 978-80-251-3809-0. .
-
ROGERS-WHITEHEAD, Carrie. Digitální rodičovství: jak pomoci dětem vybudovat si zdravý vztah k technologiím. První české vydání. Praha: Grada, 2022. 231 stran. ISBN 978-80-271-3495-3. .
|