-
(2013). 1000 nápadů pro šikovné ruce.
-
Dorfles, G. (2001). Průmyslový design. In PIJOAN, J. Dějiny umění 10.. Praha.
-
DOSTÁL, Jiří. (2011). Teoretické základy technických předmětů. Olomouc.
-
Honzík, K. (2000). Tvorba životního slohu. Praha.
-
Honzíková, J. aj. (2000). Textilní techniky. Plzeň : Pedagogické centrum.
-
Honzíková, J. aj. (2000). Textilní techniky. Plzeň : Pedagogické centrum.
-
Honzíková, J. (2005). Lidové tradice v pracovní výchově. Plzeň : Krajské centrum vzdělávání.
-
HONZÍKOVÁ, J. (2005). Netradičně v pracovní výchově. Plzeň : Krajské centrum vzdělávání a Jazyková škola, 32 s. a 209 s. na příloh. CD.
-
Honzíková, J. (2008). Nonverbální tvořivost v technické výchově. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni.
-
Honzíková, J. (2003). Teorie a praxe tvořivosti v pracovní výchově. Plzeň : Pedagogické centrum, 32 s. + přílohové CD.
-
Honzíková, J. (2003). Teorie a praxe tvořivosti v pracovní výchově. Plzeň : Pedagogické centrum.
-
HONZÍKOVÁ, Jarmila a Ján BAJTOŠ. (2004). Didaktika pracovní výchovy na 1. stupni ZŠ. Plzeň.
-
HONZÍKOVÁ, Jarmila a Ján BAJTOŠ. (2004). Didaktika pracovní výchovy na 1. stupni ZŠ. Plzeň.
-
HONZÍKOVÁ, Jarmila, MACH, Petr a Jan NOVOTNÝ. (2007). Alternativní přístupy v technické výchově. Plzeň.
-
HONZÍKOVÁ, Jarmila, MACH, Petr a Jan NOVOTNÝ. (2007). Alternativní přístupy v technické výchově. Plzeň.
-
HONZÍKOVÁ, Jarmila. (2005). Netradičně v pracovní výchově. Plzeň.
-
HONZÍKOVÁ, Jarmila. (2008). Nonverbální tvořivost v technické výchově. Plzeň.
-
Chvatík, K. (1994). Strukturální estetika. Řád věcí a řád člověka. Praha : Victoria publ.
-
Jirásková, aj. (1998). Moderní interier. Hradec Králové : Paradise Studio, 205 s.
-
Kirst, W., Diekmeyer, U., Jeřábková, E., Bagnall, B., & Smékal, V. (1998). Trénink tvořivosti. Praha: Portál.
-
KIRST, Werner a Ulrich DIEKMEYER. (1998). Trénink tvořivosti: hry a cvičení pro děti i dospělé. Praha.
-
Košťálová, H., Miková, Š., & Stang, J. Školní hodnocení žáků a studentů: se zaměřením na slovní hodnocení.
-
Lokšová, I., & Lokša, J. (2003). Tvořivé vyučování. Praha: Grada Publishing.
-
Maisel, E. (2002). Trénink kreativity. Praha : Portál. 261 s.
-
PECINA, Pavel a Lucie ZORMANOVÁ. (2009). Metody a formy aktivní práce žáků v teorii a praxi. Brno.
-
PECINA, Pavel a Lucie ZORMANOVÁ. (2009). Metody a formy aktivní práce žáků v teorii a praxi. Brno.
-
Petráň, J. aj. (1996). Dějiny hmotné kultury I. a II.. Praha : Karolinum.
-
Procházková, I. aj. (2005). Technická výchova - součást humanistického modelu pregraduální přípravy učitelů. Praha : Votobia.
-
PRŮCHA, J. (2002). Učitel. Současné poznatky o profesi. Praha : Portál, 154 s.
-
Skalková, J. (2007). Obecná didaktika: vyučovací proces, učivo a jeho výběr, metody, organizační formy vyučování. Praha: Grada.
-
Šubert Jan. (2010). Metodika výuky technické výchovy na II. st. ZŠ z pohledu pedagogické praxe ? náměty pro začínajícího učitele. Ostrava.
-
Šubert Jan. (2010). Metodika výuky technické výchovy na II. st. ZŠ z pohledu pedagogické praxe ? náměty pro začínajícího učitele. Ostrava.
-
Tondl, L. (1998). Technologické myšlení a usuzování. Praha : Filosofia, 264 s.
-
VANĚK, V. a VAŇKOVÁ, H. (2004). Materiály pro učitele primárního vzdělávání. Ostrava : PdF OU.
-
VÍTKOVÁ, Markéta. (2012). Tvoříme s dětmi originální dárky. Olomouc.
-
VÍTKOVÁ, Markéta. (2012). Tvoříme s dětmi originální dárky. Olomouc.
|