| Název předmětu | Alternativní vzdělávací koncepce v primárním vzdělávání |
|---|---|
| Kód předmětu | KPV/WTAVY |
| Organizační forma výuky | Přednáška |
| Úroveň předmětu | nespecifikována |
| Rok studia | nespecifikován |
| Semestr | Letní |
| Počet ECTS kreditů | 2 |
| Vyučovací jazyk | Čeština |
| Statut předmětu | nespecifikováno |
| Způsob výuky | Kontaktní |
| Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
| Doporučené volitelné součásti programu | Není |
| Vyučující |
|---|
|
| Obsah předmětu |
|
nespecifikováno
|
| Studijní aktivity a metody výuky |
| nespecifikováno |
| Výstupy z učení |
|
Předmět se orientuje na seznámení s jednotlivými typy alternativních školských systémů a inovacemi, jež jsou ve vzdělávání uplatňovány. Pozornost je věnována jak prostředí české primární školy, tak také zahraničnímu kontextu. Znalost problematiky je aplikována na prokázání interpretačních dovedností studenta v hospitační praxi na škole alternativního typu. Po absolvování předmětu by studenti měli být schopni: " interpretovat význam hnutí nové výchovy v českém i zahraničním kontextu " charakterizovat základní principy vybraných alternativních škol a " identifikovat je v reálném prostředí školy alternativního typu " charakterizovat vybrané inovace uplatňované ve vzdělávání a " uvést možnosti aplikací vybraných prvků do procesu běžné primární školy Témata: Objasňování obsahu a příčin změn ve vzdělávání Typy a funkce alternativních škol - jejich charakteristika, principy, specifika a uplatnění v českém prostředí Soudobé koncepce inovací ve vzdělávání
|
| Předpoklady |
|
nespecifikováno
|
| Hodnoticí metody a kritéria |
|
nespecifikováno
|
| Doporučená literatura |
|
| Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
| Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr |
|---|