|
Lecturer(s)
|
-
Otavová Marcela, Mgr. Bc. Ph.D.
|
|
Course content
|
unspecified
|
|
Learning activities and teaching methods
|
|
Monologic Lecture(Interpretation, Training), Dialogic Lecture (Discussion, Dialog, Brainstorming), Training in job and motor Skils, Group work
|
|
Learning outcomes
|
|
|
|
Prerequisites
|
unspecified
|
|
Assessment methods and criteria
|
Student performance, Seminar Work
|
|
Recommended literature
|
-
JUCOVIČOVÁ, D., ŽÁČKOVÁ, H. (2020). Katalog podpůrných opatření: dílčí část: pro žáky s potřebou podpory ve vzdělávání z důvodu specifických poruch učení a chování. 1. vydání.. Olomouc: UP.
-
MÜLLER, O. a kol. (2001). Dítě se speciálními vzdělávacími potřebami v běžné škole.. Olomouc: UP.
-
ŠMELOVÁ, E. a kol. (2017). Společenské aspekty inkluze. 1. vydání. Olomouc: UP.
-
VALENTA, M. a kol. (2020). Znevýhodněný žák: deficity dílčích funkcí a oslabení kognitivního výkonu. Vydání 1.. Praha: Grada.
-
VALENTA, M. (2003). Přehled speciální pedagogiky a školská integrace.. Olomouc.
-
ZELINKOVÁ, O. (2003). Poruchy učení.. Praha: Portál.
|