Monologic Lecture(Interpretation, Training), Dialogic Lecture (Discussion, Dialog, Brainstorming), Work with Text (with Book, Textbook), Activating (Simulations, Games, Dramatization)
|
-
Jucovičová, D., Žáčková, H., Budíková, J., Bartošová, B., & Šauerová, A. (2009). Individuální vzdělávací plán pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami: se specifickými poruchami učení a chování, s mentálním postižením (v MŠ i ZŠ), se sociálním znevýhodněním, z cizojazyčného prostředí. Praha: D + H.
-
Kostelecká Yvona. (2013). Žáci-cizinci v základních školách: fakta, analýzy, diagnostika. Praha.
-
Machů, E. (2010). Nadaný žák. Brno.
-
MÜLLER, O. a kol. (2001). Dítě se speciálními vzdělávacími potřebami v běžné škole. Olomouc: UP.
-
Pokorná,V. (2001). Teorie a náprava vývojových poruch učení a chování. Praha: Portál.
-
ŠMELOVÁ, E. a kol. (2017). Společenské aspekty inkluze. 1. vydání. Olomouc: UP.
-
VALENTA, M. a kol. (2020). Znevýhodněný žák: deficity dílčích funkcí a oslabení kognitivního výkonu. Vydání 1.. Praha: Grada.
-
VALENTA, M. (2003). Přehled speciální pedagogiky a školská integrace.. Olomouc.
-
ZELINKOVÁ, O. (2003). Poruchy učení. Specifické vývojové poruchy čtení, psaní a dalších školních dovedností. Praha: Portál.
|