-
KASÍKOVÁ, H. (2004). Kooperativní učení a vyučování. Praha: UK.
-
KOŠŤÁLOVÁ, H., MÍKOVÁ, Š., STANG, J. (2007). Školní hodnocení žáků a studentů se zaměřením na.
-
Nelešovská, A., Spáčilová, H. (2001). Didaktika I. - IV.. Olomouc: UP.
-
Nelešovská,A., Spáčilová, H. (2008). Didaktika primární školy. Olomouc.
-
PASCH, M. aj. (1998). Od vzdělávacího programu k vyučovací hodině. Praha: Portál.
-
PETTY, G. (1996). Moderní vyučování.. Praha: Portál.
-
Průcha, J. (1997). Moderní pedagogika. Praha, Portál.
-
Sitná, D. (2009). Metody aktivního vyučování : spolupráce žáků ve skupinách. Praha: Portál.
-
SKALKOVÁ, J. (1999). Obecná didaktika. Praha: ISV.
-
SKALKOVÁ, J. (1995). Za novou kvalitu vyučování. Brno: Paido.
-
SPILKOVÁ, V. A KOL. (2005). Proměny primárního vzdělávání v ČR. Praha : Portál.
-
ŠEĎOVÁ, K., ŠVAŘÍČEK, R., ŠALAMOUNOVÁ, Z. (2012). Komunikace ve školní třídě.. Praha: Portál.
-
ŠIKULOVÁ, R. Didaktika primární školy: vybraná témata oboru pro studenty učitelství 1. st. ZŠ.
-
VALIŠOVÁ, A., KASÍKOVÁ, H. (2008). Pedagogika pro učitele. Praha : Grada.
|