| Název předmětu | Environmentální témata ve výuce |
|---|---|
| Kód předmětu | KPV/WEVY |
| Organizační forma výuky | Konzultace |
| Úroveň předmětu | nespecifikována |
| Rok studia | nespecifikován |
| Semestr | Zimní |
| Počet ECTS kreditů | 2 |
| Vyučovací jazyk | Čeština |
| Statut předmětu | nespecifikováno |
| Způsob výuky | Kontaktní |
| Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
| Doporučené volitelné součásti programu | Není |
| Vyučující |
|---|
|
| Obsah předmětu |
|
nespecifikováno
|
| Studijní aktivity a metody výuky |
| nespecifikováno |
| Výstupy z učení |
|
Po absolvování předmětu by studenti měli být schopni: - definovat cíle a představit proměny obsahu environmentální výchovy a vzdělávání v kontextu kurikula - charakterizovat integrační pojetí environmentální problematiky a formy implementace environmentálních témat do edukačního procesu na 1. st. ZŠ - používat vhodné metody, organizační formy a didaktické prostředky ve výuce - prakticky integrovat environmentální téma do vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět, vytvořit plán výuky Témata: Analýza vybraných environmentální problémů Rozvoj výzkumných a badatelských dovedností Náměty pro pedagogickou praxi Propojující témata: Vztah k místu = rozvíjení vědomí sounáležitosti s místem a regionem Přesvědčení o vlastním vlivu = moje jednání může něco změnit Osobní odpovědnost = vůle k akci Kooperativní dovednosti = schopnost spolupracovat Environmentální postoje a hodnoty = etika
|
| Předpoklady |
|
nespecifikováno
|
| Hodnoticí metody a kritéria |
|
nespecifikováno
|
| Doporučená literatura |
|
| Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
| Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr |
|---|