Course: Kindergarten curriculum design

» List of faculties » PDF » KPV
Course title Kindergarten curriculum design
Course code KPV/PKR@
Organizational form of instruction Seminar
Level of course Bachelor
Year of study not specified
Semester Winter
Number of ECTS credits 3
Language of instruction Czech
Status of course unspecified
Form of instruction Face-to-face
Work placements This is not an internship
Recommended optional programme components None
Lecturer(s)
  • Provázková Stolinská Dominika, doc. PhDr. Ph.D.
Course content
unspecified

Learning activities and teaching methods
unspecified
Learning outcomes
Prerequisites
unspecified

Assessment methods and criteria
unspecified
Recommended literature
  • BERČÍKOVÁ, A. a kol. (2014). Učitel - aktér edukačního procesu předškolního vzdělávání. 1. vydání. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci.
  • GARDOŠOVÁ, J. a kol. (2012). Vzdělávací program Začít spolu: metodický průvodce pro předškolní vzdělávání. Vyd. 2.. Praha: Portál.
  • HAVLÍNOVÁ, M., VENCÁLKOVÁ, E., HAVLOVÁ, J. (2008). Kurikulum podpory zdraví v mateřské škole: aktualizovaný modelový program podpory zdraví (dokument a metodika). 3., aktualiz. vyd.. Praha: Portál.
  • HELUS, Z. (2009). Dítě v osobnostním pojetí.. Praha: Portál.
  • KALHOUS, Z, OBST, O. a kol. (2009). Školní didaktika. Praha: Portál.
  • KRATOCHVÍLOVÁ, J. (2006). Teorie a praxe projektové výuky.. Brno: PdF MU.
  • PASCH, M. aj. (1998). Od vzdělávacího programu k vyučovací hodině. Praha: Portál.
  • PRÁŠILOVÁ, M., ŠMELOVÁ, E. (2010). Kurikulum a jeho tvorba II. Školní vzdělávací program. Olomouc: UP.
  • PRÁŠILOVÁ, M. (2006). Tvorba vzdělávacího programu.. Praha: TRITON.
  • PRŮCHA, J. a kol. (2016). Předškolní dítě a svět vzdělávání: přehled teorie, praxe a výzkumných poznatků. Praha: Wolters Kluwer.
  • PRŮCHA, J. (2001). Alternativní školy a inovace ve vzdělávání. Praha : Portál.
  • PRŮCHA, J. (1996). Alternativní školy.. Praha: Portál.
  • SKALKOVÁ, J. (2010). Obecná didaktika: vyučovací proces, učivo, a jeho výběr, metody, organizační formy vyučování.. Praha: Grada.
  • SVOBODOVÁ, E. a kol. (2010). Vzdělávání v mateřské škole, školní a třídní vzdělávací program. Praha: Portál.
  • SYSLOVÁ, Z., KRATOCHVÍLOVÁ, J., FIKAROVÁ, T. (2018). Pedagogická diagnostika v MŠ: práce s portfoliem dítěte. Vydání první.. Praha: Portál.
  • ŠMELOVÁ, E., PRÁŠILOVÁ, M. a kol. (2018). Didaktika předškolního vzdělávání. Praha: Portál.
  • VAŠŤATKOVÁ, J. (2006). Úvod do autoevaluace školy.. Olomouc: UP.
  • Vašťatková, J. (2006). Úvod do autoevaluace školy. Olomouc.
  • ZELINKOVÁ, O. (2011). Pedagogická diagnostika a individuální vzdělávací program: Nástroje pro prevenci, nápravu a integraci.. Praha: Portál.


Study plans that include the course
Faculty Study plan (Version) Category of Branch/Specialization Recommended year of study Recommended semester